عدم پرداخت خسارت بیمه در ایام قرنطینه شایعه است


عدم پرداخت خسارت بیمه در ایام قرنطینه شایعه است

به دنبال شایعه پرداخت نشدن خسارت بیمه در ایام قرنطینه و محدودیت‌های شبانه، مدیران بیمه استان اردبیل این شایعه را رد کردند.


مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل 9 آذر با بیان این مطلب، اظهار کرد: پرداخت نشدن خسارت در ساعات اعلام شده برای محدودیت ترددها صحت ندارد و همکاران ما از ساعت هشت صبح تا 14 عصر آماده ارائه سرویس به هموطنان هستند.
آزاد تصریح کرد: در ساعات اعلام محدودیت‌ها و قرنطینه که از 9 شب تا چهار صبح است، پرداخت خسارت طبق روال معمول انجام می‌شود و هیچ‌گونه محدودیت زمانی و مکانی برای بیمه‌ها در این زمینه اعلام نشده است.
مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل گفت: ما خسارت‌ها را بدون محدودیت ساعت و روز خاص به مشتریان ارائه می‌کنیم که پرداخت این خسارت‌ها در کمترین زمان است.
آزاد افزود: پرداخت خسارت مالی، جانی، بیمه بدنه و سرنشین طبق روال گذشته در بیمه ایران استان اردبیل و حتی سایر بیمه‌ها انجام می‌شود و هیچ‌گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کنار فعالیت شعبات بیمه ایران از هشت صبح تا 14 عصر، سرویس شبکه‌های فروش نیز در این ایام از ساعت هشت صبح تا 17 عصر تعیین شده است.
آزاد اضافه کرد:‌ به هیچ وجه محدودیتی در ارائه خدمات از طریق بیمه ایران در ایام قرنطینه و محدودیت‌های ترددی وجود ندارد و همواره شرکت بیمه ایران در استان اردبیل در کمترین زمان سعی کرده تا خسارت را پرداخت کند.
وی ادامه داد: بیمه ایران استان اردبیل در راستای خدمت‌رسانی بهتر به هموطنان و تسریع و تسهیل در پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان در مهلت مقرر قانونی در نیمه اول امسال پرداختی معادل 46 میلیارد تومان داشته است.
مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل در ادامه بیان کرد: این خسارت به بیش از هشت هزار و 500 پرونده خسارت دیده پرداخت شده و این کار در کوتاه‌ترین زمان به انجام رسیده است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفع مشکل دوربین آیفون، 96میلیون‌تومان ناقابل!