مردم و اصناف سیستان‌وبلوچستان در محدودیت‌ها همکاری خوبی داشته‌اند


مردم و اصناف سیستان‌وبلوچستان در محدودیت‌ها همکاری خوبی داشته‌اند

زاهدان- ایرنا- معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: مردم این استان و اصناف در اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند مقابله با کرونا تاکنون همکاری خوبی داشته‌اند و ادامه و تداوم این طرح نیز همچنان مستلزم همکاری مردم است.

محمد هادی مرعشی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: درخواست ویژه از همه اقشار مردم این است که برای کمک به سلامتی خودشان و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا به تداوم و ادامه اجرای طرح و عملیاتی کردن پروتکل‌های بهداشتی در سیستان‌وبلوچستان کمک کنند.
وی افزود: مصوبات ستاد ملی کرونا به ریاست رییس جمهوری هشتم آذر به همه دستگاه‌های اجرایی سیستان‌وبلوچستان ابلاغ شده و حضور نیروها در دستگاه‌های اجرایی بر اساس همان سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد خواهد بود و تا بهتر شدن وضعیت تغییری به وجود نخواهد آمد.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: در خصوص معذوریت‌ها و ملاحظات اداری بنابر آنچه مدیر دستگاه تصمیم می‌گیرد در چارچوب همین سه وضعیت عمل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سازمان و دستگاه دولتی در سیستان‌وبلوچستان می‌تواند با هماهنگی با سازمان متبوع خود در مرکز جدایی و بخشی‌نگری در تنظیم پروتکل‌ها داشته باشد بیان کرد: هیچ دستگاه اداری در این استان نباید خارج از چارچوب مصوبات ستاد ملی و چارچوب ستاد استانی عمل کند و قطعا تخلف خواهد بود.
مرعشی تاکید کرد: مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در حد مصوبات شورای عالی امنیت ملی بوده و ضرورت اجرا دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !