استاندار قم درگذشت حجت الاسلام شهیدی را تسلیت گفت


استاندار قم درگذشت حجت الاسلام شهیدی را تسلیت گفت

قم - ایرنا - استاندار قم در پیامی درگذشت حجت الاسلام شهیدی رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت.

در این پیام که نسخه‌ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است:‌ خبر درگذشت روحانی جلیل القدر حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمدعلی شهیدی نماینده فقید ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران موجب تأسف و تألم گردید.

پیام حاکیست:‌ این عالم با اخلاص و اخلاق مدار سالیان متمادی از حیات پر برکت خویش را در راه اعتلای دین و خدمت به نظام مقدس اسلامی سپری کرد و در مسئولیتهای گوناگون مخصوصا سال ها خدمتگزاری صادقانه به خانواده معزز شهدا و ایثارگران، خدمات ماندگار و ارزشمندی را به یادگار گذاشت.

پیام ادامه یافته است: اینجانب فقدان این خادم خستگی ناپذیر انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه و بیت مکرم آن بزرگوار به ویژه فاضل ارجمند حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای ناطق نوری و دیگر منسوبین به آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان علو درجات و غفران واسعه برای ایشان و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان معزز مسالت دارم.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز(یکشنبه) دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین شهیدی متولد ۱۳۲۸ در محلات، از سال ۱۳۹۲ و همزمان با آغاز به کار دولت تدبیر و امید به عنوان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مشغول کار شد.

وی ۱۸ خرداد سال ۱۳۹۹ در نامه ای به رییس جمهوری استعفای خود را اعلام و علت آن را بیماری و عمل به توصیه پزشکان عنوان کرد.

مرحوم شهیدی نماینده محلات در دوره سوم مجلس شورای اسلامی بود و در فاصله سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸ به عنوان معاون کنسولی و امور مجلس وزارت امور خارجه فعالیت می‌کرد.

وی در دولت دهم، به مدت دو سال، از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ مشاور رئیس‌جمهوری و رئیس بازرسی نهاد ریاست‌جمهوری بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر