32 باشگاه ورزشی در چهارمحال و بختیاری پلمب شد


32 باشگاه ورزشی در چهارمحال و بختیاری پلمب شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: 32 باشگاه ورزشی استان به دلیل بی‌توجه به اعمال محدویت‌ها و ممنوعیت‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا ، پلمب شده است.

حمید کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: هم‌اکنون ۵۲۴ باشگاه ورزشی و ۱۶۵ سالن ورزشی خصوصی زیرمجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان به ‌علت اعمال محدویت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی تعطیل است.

وی افزود:حدود ۱۴۰ مکان ورزشی دیگر در استان زیرمجموعه دستگاه‌های اجرایی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌های فعالیت می‌کنند که تمامی این باشگاه‌های ورزشی هم‌اینک به‌علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌اند.

کریمی تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون چهار هزار شغل ورزشی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در استان تعطیل و در این مدت افزون‌بر ۶۰۰ میلیارد ریال خسارت به باشگاه‌های ورزشی استان وارد شده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۴۸ هزار ورزشکار بیمه شده دارد که تعدادی از این ورزشکاران در ۲ سال گذشته ۲ هزار و ۷۰۰ نشان طلا، نقره و برنز در میادین ملی و بین‌المللی کسب کرده‌اند.

ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان