آمار مبتلایان به کرونا در دالاهو 50 درصد کاهش یافت


آمار مبتلایان به کرونا در دالاهو 50 درصد کاهش یافت

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار دالاهو گفت: تعداد مبتلایان با تست مثبت ویروس کرونا در پایان هفته اول آذرماه نسبت به هفته آخر آبان ماه بیش از 50 درصد کاهش داشته است.

کرم محمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کاهش آمار مبتلایان به کرونا نتیجه مشارکت و همدلی و همراهی بسیار خوب مردم شهرستان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پایبندی به قانون اجرای محدودیت های کرونایی بوده است.

وی اظهار داشت: همچنین همراهی ادارات و دستگاه های مختلف و تلاش و مجاهدت مجموعه بهداشت و درمان در خدمات رسانی و اقناع و آگاه سازی مردم قابل قدردانی است.
نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: هدف دولت از اعمال محدودیت ها، تلاش برای کاهش مبتلایان و جلوگیری از افزایش فوتی ها و در نهایت صیانت از سلامت مردم است.

محمدی اضافه کرد: از مردم می خواهیم همپنان رعایت فاصله اجتماعی، اجرای دستورالعمل بهداشتی استفاده از ماسک و پرهیز از شب نشینی ها و دورهمی ها را جدی بگیرند تا با ادامه همکاری مردم شاهد ریشه کنی ویروس کرونا باشیم.

او گفت: دالاهو تنها شهرستان استان کرمانشاه با وضعیت زرد بود که این نشان از جدی گرفتن اصول و موازین بهداشتی توسط مردم و همکاری و مشارکت و همراهی بسیار خوب آن ها در ریشه کنی بیماری منحوس کووید ۱۹ است.

دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از ۳۶هزار تن جمعیت دارد.

تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در کرمانشاه کاهش یافت

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در استان پنج نفر بوده که با این تعداد مجموع جان‌ باختگان به هزار و ۲۴۵ نفر رسید.

«مهدی محمدی» روز شنبه به ایرنا افزود: این پنج نفر شامل ۲ نفر در شهرستان جوانرود، یک نفر شهرستان کنگاور، یک نفر شهرستان هرسین و یک نفر شهرستان اسلام آبادغرب است.
به گزارش ایرنا، در آبان ماه تعداد فوتی های بیماران کووید ۱۹ در استان کرمانشاه به ۲۴ هم رسید.
محمدی همچنین گفت: در شبانه روز گذشته ۶۱ مورد بیمار مثبت بستری و ۷۹ بیمار مثبت سرپایی در سطح استان کرمانشاه شناسایی شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید