قالیباف: دشمن جنایتکار پشیمان نمی‌شود مگر با واکنشی قوی


رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به ترور شهید محسن فخری زاده گفت: دشمن جنایتکار پشیمان نمی شود مگر با واکنشی قوی که هم در مقابل خطاهای احتمالی آینده دشمن بازدارندگی ایجاد کند و هم بابت این جنایات از آنها...

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به ترور شهید محسن فخری زاده گفت: دشمن جنایتکار پشیمان نمی شود مگر با واکنشی قوی که هم در مقابل خطاهای احتمالی آینده دشمن بازدارندگی ایجاد کند و هم بابت این جنایات از آنها انتقام بگیرد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با اشاره به برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی ابعاد ترور شهید دانشمند محسن فخری زاده گفت: دشمن جنایتکار پشیمان نمی شود مگر با واکنشی قوی که هم در مقابل خطاهای احتمالی آینده دشمن بازدارندگی ایجاد کند و هم بابت این جنایت از آنها انتقام بگیرد. در همین راستا علاوه بر انتقام بازدارنده از عاملان و آمران شهادت شهید فخری زاده وظیفه همه قوا و سازمان های مربوطه است که تهدید این ضایعه اسفناک را به فرصتی برای قوی شدن در عرصه های مختلف اقتصادی، امنیتی و دفاعی و هسته ای تبدیل کنند و همچنین از فرستادن هر گونه سیگنال ضعیف یا اعتماد به سیستم سیاسی آمریکا پرهیز نمایند.

ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت