مشکلات واحدهای تولیدی در هیات خبرگان بانکی بررسی می‌شود


مشکلات واحدهای تولیدی در هیات خبرگان بانکی بررسی می‌شود

زاهدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان‌وبلوچستان گفت: در راستای رفع موانع پیش روی تولید واحدهای تولیدی و صنعتی استان از این پس مشکلات بانکی آنها در هیات خبرگان بانکی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا ماندانا زنگنه شنبه‌شب در نخستین نشست هیات خبرگان بانکی سیستان‌وبلوچستان اظهارداشت: برخی از مشکلاتی که واحدهای تولیدی و صنعتی استان با آنها رو به رو هستند مرتبط به مسائل بانکی است که گاهی برخی از آنها در ستاد تسهیل و رفع موانع پیش رو تولید به دلیل عدم مطابقت قوانین بانکی با مصوبات ستاد اجرایی نمی‌شوند و برای رفع این مشکل هیات خبرگان بانکی در استان تشکیل شد.

وی بیان کرد: بر این اساس مشکلات مرتبط به حوزه بانکی واحدهای تولیدی و صنعتی که طرفین در ستاد تسهیل و رفع موانع پیش رو تولید استان به تفاهم نرسند برای بررسی دقیق تر و اتخاذ راه حل به این هیات ارجا داده می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: در نهایت اعضای خبرگان بانکی استان پس از تشکیل نشست و بررسی مصوبات بانکی تصمیم لازم در این خصوص را ابلاغ می‌کنند که این تصمیم توسط بانک‌های عامل باید اجرا شوند.

افزود: اعضای این هیات را مدیران شعب برخی از بانک‌های عامل سیستان‌وبلوچستان تشکیل می‌دهند که به طور کامل بر قوانین و مصوبات بانکی واقف هستند و این افراد براساس آخرین مصوبات و قوانین بانکی کشور موارد ارجا شده را مورد بررسی قرار می‌دهند و در نهایت تصمیم مناسب را با استناد به قوانین بانکی ابلاغ می‌کنند بنابراین بانک‌های عامل مجاز به مخالفت با این تصمیم را نخواهند داشت.

به گزارش ایرنا در پایان این نشست بر اساس آرا ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان‌وبلوچستان با کسب حداکثر آرا توسط اعضا به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید