تیم‌های نظارتی سیستان‌ و بلوچستان در اجرای محدودیت‌ها فعال‌تر شدند


تیم‌های نظارتی سیستان‌ و بلوچستان در اجرای محدودیت‌ها فعال‌تر شدند

زاهدان- ایرنا- سخنگوی ستاد مدیریت کرونا و مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان‌ و بلوچستان گفت: تیم‌های نظارتی و بازرسی در اجرای محدودیت‌های کرونا در این استان فعال‌تر شده و تا پایان هفته جاری به اهداف این طرح شامل کاهش همه‌گیری، مبتلایان و فوتی‌ها خواهیم رسید.

عباسعلی ارجمندی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح محدودیت هوشمند کرونا در سیستان‌وبلوچستان اظهارداشت: تعداد خودروهای جریمه شده از اول آذر تا هفتم این ماه ۶۳۲ مورد، تذکر به اماکن صنفی پنج هزار و ۳۲۱ مورد، تذکر به دستگاه‌های اجرایی از طریق فرمانداری‌ها ۴۰۵ مورد، تعداد احکام منجر به پلمب ۴۰۴ مورد و تعداد احکام صادره تعزیراتی ۱۶۲ مورد بوده است.

وی افزود: مصوبه نبود تردد وسایط نقلیه در درون شهر از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در شهرهای قرمز سیستان‌وبلوچستان در جای خود همچنان باقی است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: ترددها بین شهرهای قرمز نباید رخ دهد و در این زمینه جریمه‌های یک میلیونی تا ۵۰۰ هزار تومانی همچنان در دستور کار است.

وی بیان کرد: مردم سیستان‌وبلوچستان تا پایان این هفته همکاری کامل را با ستاد استانی اجرای محدودیت‌ها داشته باشند.

ارجمندی خاطرنشان کرد: از جهت رعایت پروتکل‌ها و اصول بهداشتی در سیستان‌وبلوچستان برابر با پژوهش‌های انجام شده، حوزه ادارات و سازمان‌ها ۷۹.۲۳ درصد، مراکز شماره‌گذاری ۴۷.۶۲، کارگاه‌ها و صنایع کوچک ۶۹.۶۰، کشاورزی و دامپروری ۶۵.۵۸، صنایع ساخت و ساز ۶۸.۷۵ درصد، مطب‌ها ۵۳ درصد، داروخانه‌ها ۷۳ درصد، رستوران‌ها ۷۲ درصد، نانوانی‌ها ۶۰ درصد، سوپرمارکت‌ها ۸۰ درصد، فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۷۵ درصد،پلیس +۱۰ (۶۳) درصد، پیشخوان‌ها و آرمستان‌ها ۵۶ درصد، پاساژها ۵۵ درصد، جایگاه‌های سوخت ۴۸ درصد و بانک‌ها ۷۸ درصد بوده است.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده سعی بر این است که در مراکزی که درصدها رعایت پروتکل‌ها پایین بوده سطح و رعایت این اصول ارتقا پیدا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !