جابجایی کالا در سیستان‌ و بلوچستان از مرز سه میلیون تن گذشت


جابجایی کالا در سیستان‌ و بلوچستان از مرز سه میلیون تن گذشت

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: سه میلیون و 105 هزار و 110 تن کالا با 193 هزار و 93 سفر باری امسال توسط 193 هزار و 93 سفر ناوگان باری در این استان حمل شده است.

ایوب کرد روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۵۹ شرکت حمل ‌و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهارداشت: مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی و محصولات کشاورزی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا بویژه کالاهای اساسی در این استان اعمال نشده و روند جابجایی کالا همچنان با قوت ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان گفت: هم‌اینک هشت هزارو ۷۳۰ نفر راننده، ۶ هزار و ۵۰۹ دستگاه ناوگان باری و همچنین سه پایانه بار، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای این استان فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید بر نظارت ویژه بر عملکرد و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل از رانندگان خواست هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه‌های ۱۴۱ ثبت و یا با مراجعه به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر استان، جهت بررسی و رسیدگی اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان