ترور‌ دانشمندان هسته‌ای به دلیل ترس رژیم صهیونیستی از نابودی است


ترور‌ دانشمندان هسته‌ای به دلیل ترس رژیم صهیونیستی از نابودی است

حمیدی گفت: ترور‌های دانشمندان هسته‌ای ناشی از ترس مفرط رژیم جاعل صهیونیستی است که خودش را در معرض نابودی می‌بیند.

ترور‌ دانشمندان هسته‌ای به دلیل ترس رژیم صهیونیستی از نابودی استمحمدرضا ابن الدین حمیدی جانشین رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشور، گفت: واقعیت این است که پشت‌پرده ترور‌های دانشمندان هسته‌ای رژیم صهیونیستی و ناشی از ترس مفرط این رژیم جاعل است که خودش را در معرض نابودی می‌بیند و به همین دلیل تلاش می‌کند افراد موثر را حذف کند.

ابن الدین حمیدی در ادامه اظهار کرد: حذف مخالف نگرشی است که در مجموعه داعش هم شاهد آن بوده‌ایم. ریشه این تفکر نشأت گرفته از نگاه صهیونیستی است. آن‌ها اگر نتوانند یک مقابله رودرو، عالمانه، عاقلانه و نظام‌مند با دشمن داشته باشند در راستای حذف آن اقدام می‌کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: این نگرش پارادایمی با ریشه صهیونیستی است و آن‌ها انسان‌هایی پست هستند که خودشان را مخلوق برتر می‌دانند و سایرین را افرادی پست و بی‌ارزش تصور می‌کنند، به دلیل داشتن همین نگرش به راحتی اقدام به حذف سایرین به وسیله ترور می‌کنند.

آثار این ترور‌ها در کشور ما همبستگی بیشتر خواهد بود

عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام در ادامه گفت: آثار این ترور‌ها در کشور ما جز همبستگی و انسجام بیشتر چیز دیگری نخواهد بود. در شرایطی که فشار‌های اقتصادی و نارسایی‌های موجود مردم ما را ناراحت کرده بود، در هنگام شهادت حاج قاسم سلیمانی انسجام اجتماعی و وحدت ملی به حدی قدرت گرفت که تمامی مشکلات دیگر فراموش شد.

او در ادامه بیان کرد: این ترور باعث افزایش وحدت ملی و تقویت تفکر مقاومت شد. شهید محسن فخری‌زاده نیز یکی از افرادی بود که به توفیق شهادت نائل شد. شهید فخری‌زاده حقش شهادت بود و ترور او باعث انتخاب راه میانبر برای رسیدن به بهشت موعود بود. او به هدف خودش رسید و حتماً موفق است. اما در مقابل این چنین اقداماتی تکالیف ما ساقط نمی‌شود، زیرا در اوج قدرت منطقه‌ای و اوج اثبات نگرش توانمندی دین در جهان هستیم؛ جهانی که با الگوی پست مدرن و جهانی شدن، نگاهی سنتی به دین داشته است. دین در جهان محل آرزو و آرمان مستضعفین جهان است.

عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام در ادامه با بیان اینکه مشکل اصلی ما با اقتصاد است ادامه داد: با فرض اینکه اقتصاد اصالت ندارد، اما مهم است و با جریان غربگرایی مبارزه خواهیم کرد و پیروز خواهیم شد. اگر بتوانیم حوزه اقتصاد را مدیریت کنیم با درایت مسئولان و حمایت مردم حتماً از این مرحله عبور خواهیم کرد. با عبور از این معضل جایگاه برتر جهانی خودمان در حوزه‌های مختلف علم مثل آی‌تی، نانو، هوافضا و.... به جایگاه اول خاورمیانه و سپس جهان خواهیم رسید.

جانشین رئیس سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: در حوزه تمدنی و اثبات برتری تمدن دینی با مخاطبین اصلی هیچ مشکلی نداریم. پیامبر به این متهم بود که افراد فقیر را دور خود جمع کرده و امروز ایران هم متهم است که کشور‌های جهان سوم دور آن را گرفته‌اند و راه ما همان راه پیامبر است. متاسفانه جنگ شناختی که شروع شده در تلاش برای اثبات ناکارآمدی دین در حوزه اسلامی بر کسانی غلبه کرده که نگاه دینی کمتری دارند. گرچه این افراد هم بخشی از جمعیت ایران هستند، اما باید تلاش کنیم که این نگاه اصلاح شود. مسیر انقلاب در حال طی شدن است و شهادت دانشمندان هسته‌ای کشورمان کوچکترین خللی در روند انقلاب ایجاد نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید

فخری‌زاده مرد شماره یک هسته‌ای ایران بود

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...