17 واحد صنفی متخلف در گناوه مهروموم شدند


17 واحد صنفی متخلف در گناوه مهروموم شدند

گناوه - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: در هفته اول محدودیت‌های جدید ستاد ملی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، 17 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی مهروموم شدند.

عصمت حیدری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۳۱۲ بازدید توسط بازرسان و کارشناسان این شبکه از صنوف مختلف صورت گرفت که از این مجموع، ۲۲۸ بازدید مربوط به بهداشت محیط شامل نانوایی‌ها، آرایشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافه و کافی‌شاپ‌ها، باشگاه‌های بدن‌سازی و سایر صنوف بوده و مابقی مربوط به امور دارویی، نظارت بر درمان از داروخانه‌ها و مطب‌ها و درمانگاه‌ها است.
وی اظهارکرد: از مجموع ۸۴ بازدید صورت گرفته از داروخانه‌ها، مطب‌ها و درمانگاه‌ها، ۱۱ مورد تذکر شفاهی برای رفع نواقص به آنها اعلام شد و به یک درمانگاه بخاطر رعایت نکردن مسایل بهداشتی اخطار کتبی گرفت.

حیدری افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مطب‌ها و درمانگاه‌ها به دلیل احتمال بالای انتقال بیماری کرونا بسیار حائز اهمیت است و بدین منظور کارشناس نظارت بر درمان این شبکه روزانه از این مراکز بازدید می‌کند.

وی گفت: بازدید از سطح داروخانه‌های شهرستان توسط کارشناس دارویی به صورت روزانه در دستور کار قرار دارد.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه افزود: باتوجه به اینکه این شهرستاندر سطح نارنجی کرونایی قرار دارد، بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا فعالیت مشاغل گروه سه و چهار در این شهرستان ممنوع است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط