جهادی‌ها همزمان با میلاد امام عسکری(ع) از کادر درمان تقدیر کردند


جهادی‌ها همزمان با میلاد امام عسکری(ع) از کادر درمان تقدیر کردند

جهادگران قرارگاه نرجس خاتون(س)، سه‌شنبه، 4 آذرماه با حضور در بیمارستان امیراعلم تهران از کادر درمانی این بیمارستان که در خط مقدم مبارزه به کرونا هستند، تقدیر و قدردانی کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف:جهادگران قرارگاه نرجس خاتون(س) روز گذشته (سه‌شنبه، ۴ آذرماه) با حضور در بیمارستان امیراعلم تهران از کادر درمانی این بیمارستان که در خط مقدم مبارزه به کرونا هستند، تقدیر و قدردانی کردند.

روح‌الله عبداللهی، مسئول اطلاع‌رسانی عملیات شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: این جهادگران با اهدای هدایا، گل و شیرینی در سالروز میلاد امام حسن عسکری (ع) از ۶۰ نفر از اعضای کادر درمان تقدیر کردند و حال و هوای شادی را برای آن‌ها ایجاد کردند تا بتوانند در تقویت روحیه آن‌ها اثرگذار باشند.
وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته کادر درمان بیمارستانی کشور، ۱۰ ماهی است که به صورت فشرده و خستگی ناپذیر مشغول خدمت‌رسانی به بیماران هستند که جهادی‌ها تلاش می‌کنند در مناسبت‌های مختلف با اجرای چنین برنامه‌هایی خستگی را از تن آنان دور کنند.
عبداللهی تصریح کرد: هم‌اکنون در موج سوم شیوع ویروس کرونا ۲ هزار نیروی جهادی در ۱۲ بیمارستان تهران ذیل قرارگاه جهادی نرجس خاتون مشغول کمک به کادر درمان هستند.
پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک