تاریخ اعتبار وکالت‌نامه‌های متقاضیان نقل و انتقال وسایل نقلیه تمدید شد


تاریخ اعتبار وکالت‌نامه‌های متقاضیان نقل و انتقال وسایل نقلیه تمدید شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور استان بوشهر با اشاره به تمدید مهلت وکالت‌نامه‌های منقضی شده تا تاریخ 1 آذر ماه گفت: به منظور حفظ سلامتی هموطنان عزیز، این وکالت‌نامه‌ها به مدت ایام تعطیل شده کرونایی تمدید خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ قدرت‌الله کشکولی با اشاره به محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان کرد: با توجه به مصوبات اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا و اعمال محدودیت‌های متناسب با وضعیت شهرها، مراکز شماره‌گذاری پلیس راهور نیز از ابتدای آذر ماه در شهرهای با وضعیت قرمز مشمول محدودیت قرار گرفت.

وی افزود: مرکز استان بوشهر (شهر بوشهر) نیز در وضعیت قرمز کرونایی است و به همین منظور مرکز شماره‌گذاری و خدمات تعویض پلاک از یکم آذر ماه تا اطلاع بعدی تعطیل است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: با توجه به موضوع وکالت‌نامه‌ای بودن برخی از خودروهای متقاضی نقل و انتقال و انقضای تاریخ این وکالت‌نامه‌ها در زمان تعطیلی مراکز شماره گذاری، پیشنهاداتی جهت آسودگی خاطر هموطنان به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام گردید.

سرهنگ کشکولی اضافه کرد: بر اساس پیشنهادات مذکور مقرر گردید تا اعتبار وکالت‌نامه‌های متقاضیان خرید و فروش وسایل نقلیه به تعداد روزهای تعطیل شده از سوی ستاد ملّی کرونا، تمدید گردد.

وی تصریح کرد: تنها وکالت‌نامههایی که اعتبار آنها از تاریخ 1 آذر ماه 1399 تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا منقضی شده باشد، مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات در مرکز شماره‌گذاری خواهند بود.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر با اشاره به نوبت‌دهی اینترنتی این مراکز گفت: مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک، خدمات خود را با نوبت‌دهی اینترنتی انجام می‌دهند و ضروری است تا شهروندان پیش از مراجعه به این مراکز، نوبت اینترنتی خود را ثبت نموده باشند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس