شهید فخری زاده یکی ازفرزانه های علمی کشور بود


شهید فخری زاده یکی ازفرزانه های علمی کشور بود

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: دکتر محسن فخری زاده شهید فرزانه ای که با مجاهدتهای علمی خود منشاء خدمات ارزنده ای در عرصه صنعت هسته ای و دفاعی کشور بودند و ناجوانمردانه این دانشمند گران مایه را از ما گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده عصر شنبه افزود: اقدام جنایتکارانه مزدوران پلید، بار دیگر کشورعزیزمان را از فیض وجود یکی از فرهیخته‌ترین و عزیزترین دانشمندان کشور محروم کرد.

وی ادامه داد: ترس از هیبت علمی و عظمت ایمانی جوانان و دانشمندان ایران اسلامی در اقدامات تروریستی بزدلان وابسته به استکبار جهانی بروز یافته تا با ترور علمی، لکه ننگ دیگری بر دامان مدافعان دروغین حقوق بشر باشد و خون عزیزان ما سند راستی و درستی آرمان ها و اهداف ایران اسلامی گردد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: استحکام بنیان علمی و اقتصادی اندیشمندان کشور بارها به اثبات رسیده و همهمه‌ی خصم دون خللی در پیمودن راه پر افتخار سرافرازی ایران وارد نخواهد ساخت.

عبادی زاده تصریح کرد: جنایتکاران گمان می‌کنند با ترور و خشونت می‌توانند مانعی در برابر رشد و بالندگی فرهیختگان و نخبگان این سرزمین اسلامی ایجاد نمایند در حالی که چراغ فروزان فرزانگی و دانش بیش از پیش از وجود آن فرهیخته و یگانه زبانه خواهد کشید و برهمگان پرتو خواهد افشاند.

وی یاد آورشد: دشمنان باید بدانند که با حذف یکی از ثمرات شجره طیبه انقلاب اسلامی نخواهند توانست مانع رشد و بالندگی فرزندان این مرز و بوم گردند چرا که رویش گل‌های این گلستان را پایانی نیست و به فضل الهی دَه‌ها و هزاران گل دیگر از این بوستان خواهد رویید و اهریمنان شیطان صفت به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.

امام جمعه بندرعباس در پیام خود همچنین نوشته « بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ، یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ واین ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظّم رهبری، امام خامنه‌ای و ملّت شهید پرور ایران به ویژه خانواده گرانقدر آن شهید عزیز تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات مسئلت خواسته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند