جاده‌های زنجان برفی و مه آلود است


جاده‌های زنجان برفی و مه آلود است

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: کلیه مسیرهای ارتباطی این استان با بارش برف و مه آلودگی مواجه است.

سرهنگ محمدعلی عظیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بارش برف توام با مه در گردنه های این استان شدیدتر است و با توجه به لغزندگی سطح جاده و کاهش دید افقی لازم است رانندگان با دقت بیشتری رانندگی کنند.

وی اظهار کرد: صبح امروز سه مورد واژگونی خودرو در مسیرهای ارتباطی این استان (۲ فقره در آزاد راه زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و یک مورد در جاده ترانزیت زنجان - میانه) اتفاق افتاد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

عظیمی، تصریح کرد: در حال حاضر تردد در ۲ آزاد راه این استان بسیار کاهش یافته است و رانندگان یقین بدانند اگر به محدودیت های کرونایی عمل نکنند تخلف آنان توسط دوربین های نصب شده در جاده ها، ثبت و ضبط شده و مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.

رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای ارتباطی این استان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت جاده های زنجان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال بوده و آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین مجهز به ۲۰ دستگاه دوربین ثبت تخلف برخوردار هستند.

استان زنجان پنج‌ هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید