تصمیم خودجوش برخی اصناف جهرم برای کمک به مهار کرونا


تصمیم خودجوش برخی اصناف جهرم برای کمک به مهار کرونا

شیراز-ایرنا- برخی اصناف در جهرم که در قالب تصمیمات ستاد کرونا مجاز به فعالیت هستند، در اقدامی خودجوش و داوطلبانه از ساعات کار خود کاستند تا با کاهش تردد، باری از دوش کادر بهداشت و درمان بردارند و ویروس سرکش را مهار کنند.

مسئول اتحادیه صنف فروشندگان و تعمیرکنندگان تلفن همراه شهرستان جهرم یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طبق اعلام ستاد مدیریت کرونا، صنف تعمیرکنندگان تلفن همراه در مشاغل گروه یک و افراد تحت پوشش این صنف مجاز به فعالیت هستند اما اعضای این صنف برای مهار کرونا و همچنین پاسداشت زحمات کادر درمان، در حرکتی خودجوش فقط در روزهای زوج فعالیت می‌کنند.

مسلم منصف گفت: با توجه به این تصمیم خودجوش، فروشگاه‌های تعمیر تلفن همراه در جهرم ،روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه باز هستند و روزهای فرد تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: رسته صنفی دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های حفاظتی که در اتحادیه تلفن همراه و الکتروموتور جهرم قرار دارند نیز تنها روزهای زوج در خدمت همشهریان هستند و روزهای فرد را به احترام کادر درمان و همچنین برای کمک به قطع زنجیره ویروس کرونا تعطیل خواهند بود.

منصف اظهار کرد: از سایر مشاغل گروه یک نیز می‌خواهیم در صورت امکان به این چالش بپیوندند تا شاهد بازگشایی فروشگاه‌ها به صورت محدودتر باشیم و با همکاری شهروندان و کسبه، نقشی در کنترل بیماری منحوس کرونا داشته باشیم.

اتحادیه طلافروشان شهرستان جهرم نیز پیش از اعلام محدودیت‌ها اعلام کرد همه دست اندرکاران این صنف به صورت خودجوش از ۱۹ آبان ۹۹ به منظور حفظ سلامتی مردم و همچنین احترام به کادر بهداشت و درمان تعطیل هستند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جهرم قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی