زلزله 4.6 ریشتری بستک هرمزگان در فارس خسارتی نداشت


زلزله 4.6 ریشتری بستک هرمزگان در فارس خسارتی نداشت

لارستان- ایرنا- مدیر جمعت هلال احمر لارستان گفت: زلزله با شدت 4.6 در مقیاس ریشتر که صبح امروز یکشنبه 9 آذر 99 منطقه بستک واقع در استان هرمزگان و شهرستان لارستان در استان فارس را لرزاند تلفات جانی نداشت.

محسن زمانی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون گزارشی از خسارات مالی نیز دریافت نشده است.

مدیر جمعیت هلال احمر لارستان گفت:‌ با توجه به استعلام و گزارشی که از هلال احمر هرمزگان دریافت شد این زلزله تاکنون تلفات جانی و یا خسارات مالی در پی نداشته است.

وی تصریح کرد: هلال احمر لارستان به عنوان دستگاه معین وظیفه پشتیبانی و امدادرسانی به مناطق شمالی استان هرمزگان در مواقع بروز بحران را نیز بر عهده دارد.

زلزله‌ای به قدرت ۴.۶ در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) امروز(یکشنبه) حوالی بستک واقع در مرز استان‌های هرمزگان و فارس را لرزاند.

بنا بر اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین‌لرزه ساعت ۷و ۵۴ دقیقه و ۲۸ ثانیه در طول جغرافیایی ۵۴.۱۵ و عرض جغرافیایی ۲۷.۳۴ و در عمق ۱۵ کیلومتر زمین رخ داد.

این زمین لرزه در ۲۶ کیلومتری بستک (هرمزگان)، ۳۰ کیلومتری عماد ده (فارس) و ۳۶ کیلومتری گراش (فارس) بوقوع پیوست.

احمد دلار، معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان نیز اعلام کرد: این زلزله هیچ گونه تلفات جانی و یا خسارت مالی در بخش صحرای باغ به عنوان یکی از نزدیکترین منطقه به وقوع این زمین لرزه صبح امروز نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس نیز خسارت نداستن این زلزله را تایید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری