بسیج دانشجویی البرز پنج مرحله کمک مومنانه اجرا می کند


بسیج دانشجویی البرز پنج  مرحله کمک مومنانه اجرا می کند

کرج - ایرنا - رییس ناحیه بسیج دانشجویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هفت مرحله رزمایش برای جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه توسط این قشر در استان اجرا شده است، گفت : پنج مرحله دیگر کمک مومنانه تا پایان سال جاری اجرا می کنیم.

دکتر جعفر فلاح نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیج دانشجویی استان البرز از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۲۰ هزار بسته معیشتی و ۳۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کرده است.

رییس ناحیه بسیج دانشجویی سپاه استان البرز گفت: دانشجویان بسیجی البرز در این مدت بیش از ۴۰۰ هزار عدد ماسک تولید و در مناطق ۱۹ گانه محروم استان توزیع کرده اند.

وی بیان داشت : همچنین دانشجویان جهادگر این استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون توانسته اند بیش از ۶۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ را در این استان شناسایی و برای درمان معرفی کنند.

فلاح نژاد افزود: اکنون نیز دانشجویان جهادگر بسیجی در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور خانه به خانه در محلات استان برای بالا بردن سواد بهداشتی مردم، توزیع بروشور و ماسک

فعالیت می کنند ضمن آنکه به شناسایی بیماران و معرفی آنان به مراکز درمانی می پردازند.

وی با بیان اینکه ۲۰ گروه محله محور در البرز فعال هستند، گفت: دانشجویان بسیجی پس از شناسایی این بیماران با اورژانس برای انتقال آنان به بیمارستان ها هماهنگی می کنند.

رییس ناحیه بسیج دانشجویی سپاه البرز بیان داشت: یکی دیگر از اقدامات این گروه ها کمک به خانواده های نیازمند و دارای بیمار است که ضمن تامین مایحتاج آنان ، بیماران را به مراکز درمانی معرفی تا تحت درمان قرار گیرند.

وی افزود: ۲ گروه جهادی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی البرز به کارکنان درمان برای انجام کارهای خدماتی کمک کرده و ۲ گروه دیگر نیز اقدام به تهیه آبمیوه برای بیماران کووید ۱۹ می کنند.

همزمان با شیوع ویروس کرونا ، قشرهای مختلف و تشکل های مردم نهاد به ویژه بسیجیان برای مقابله با این ویروس و کمک به مردم و بیماران در استان البرز وارد میدان شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر