13 میلیمتر بارندگی در منشاد مهریز ثبت شد


13 میلیمتر بارندگی در منشاد مهریز ثبت شد

یزد- ایرنا- کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان یزد گفت: در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی با 13 میلیمتر در ایستگاه باران سنجی روستای منشاد از توابع شهرستان مهریز به ثبت رسید.

سید عباس میرحسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین بعد از منشاد از روستاهای نیر شهرستا های تفت، همچنین بنادک‌سادات مهریز و دره شیر تفت به ترتیب ۱۰.۸، ۱۰.۵ و ۱۰ میلیمتر بیشترین بارندگی گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بافق با دمای ۲۰ درجه و نصرآباد تفت و ندوشن میبد با ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر، گرم‌ترین و خنک‌تربن نقاط استان بود، ادامه داد: از بعدازظهر امروز تا اوایل روز دوشنبه هفته جاری افزایش ابر و در مناطق شمالی و ارتفاعات استان بارش پراکنده انتظار داریم.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: در هفته جاری استان تحت تاثیر ۲ موج جوی دیگر قرار می گیرد که اولی روز چهارشنبه که افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات و مناطق شمالی پیامد آن خواهد بود.

به گفته مسرحسینی، موج جوی دوم از بعدازظهر جمعه و شنبه هفته آینده در استان فعال است که کاهش دما، افزایش ابر و در برخی نقاط بارندگی از اثرهای احتمالی آن است.

وی دمای امروز شهر یزد را ۶ تا ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان ذکر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


7 راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید