جوانان ایرانی ادامه دهنده راه شهید فخری زاده هستند


جوانان ایرانی ادامه دهنده راه شهید فخری زاده هستند

یزد - ایرنا - رییس شورای اسلامی استان یزد گفت: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب بدانند جوانانی همچون فخری‌زاده‌ها، علی‌محمدی‌ها، رضایی‌نژادها، احمدی‌روشن‌ها و شهریاری‌ها که در عرصه علم و دانش فعالیت داشتند، اجازه ندادند، وقفه ای در پیشرفت های علمی کشور ایجاد شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری ‌یزد، سید محمود میرابوالقاسمی در پیامی نوشت: ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده رییس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و از دانشمندان برجسته صنعت هسته‌ای از سوی عوامل رژیم جعلی صهیونیستی به خوبی نشان داد، این رژیم منحوس و جنگ طلبان آمریکایی در مسیر ضربه زدن به پیشرفت های کشور ما از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

وی شهادت مظلومانه شهید فخری زاده را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده معزز این شهید، همچنین دانشمندان و عالمان جامعه و ملت قهرمان پرور ایران ‌اسلامی تبریک و تسلیت گفت، و از خداوند متعال برای آن شهید عزیز علو درجات را خواستار شد

تروریست های بیگانه عصر جمعه هفته گذشته برابر هفتم آذرماه جاری با کمین در مسیر خودروی حامل فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشور ما را به شهادت رساندند.
به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام