سه هزار مجوز تردد در تاکستان صادر شد


سه هزار مجوز تردد در تاکستان صادر شد

قزوین – ایرنا – فرماندار تاکستان گفت: از زمان شروع طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها سه هزار مجوز تردد برای واحدهای صنعتی، کشاورزی و مشاغل ضروری شهرستان پس از بررسی مدارک صادر شده است.

به گزارش ایرنا، رضا طاهری روز یکشنبه با اعلام این خبر، افزود: در این مدت، هشت تیم بازرسی با حضور اداره صمت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان تشکیل و ۸۳ واحد متخلف پلمب شده است.

وی گفت : از ابتدای شروع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها نیروی انتظامی و راهور در سه نقطه از شهر مستقر شده و از ورود خودرو های غیر بومی به داخل شهر جلوگیری می‌کنند که در همین راستا تمام ورودی‌های فرعی مسدود شد.

فرماندار در ادامه نظارت روزانه گشت بازرسی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات و بانک‌ها، جمع آوری دستفروشان، ممنوعیت برپایی روز بازارها، برخورد با برگزار کنندگان مراسم عروسی در سطح شهرستان با هماهنگی مقام قضایی، برگزاری روزانه ستاد کرونای شهرستان، حضور پرسنل راهور در مرکز مانیتورینگ شهرداری و رصد ترددها، جریمه ۱۶۹ خودرو از ابتدای طرح تاکنون و ایجاد نقاهتگاه برای بستری و قرنطینه بیماران کرونایی در دانشگاه آزاد را از جمله اقدامات ستاد کرونای شهرستان اعلام کرد.

طاهری از تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی با مشارکت سپاه، شبکه بهداشت، تبلیغات اسلامی و هلال احمر خبر داد و گفت : ۱۱۰ پایگاه در سطح شهرستان با حضور ۲۵ هزار نفر تشکیل شده که نسبت به شناسایی بیماران در محلات شهرها و روستاها اقدام می‌کنند.

وی به استمرار طرح آمران سلامت اشاره کرد و گفت: آمران سلامت در مراکز پر تردد شهر مستقر هستند و نسبت به توزیع ماسک در صورت استفاده نکردن شهروندان از ماسک و توصیه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام می‌کنند.

این مسوول ادامه داد: اجرای رزمایش کمک مومنانه و توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا از دیگر اقدامات ستاد مقابله با کرونای شهرستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک