93 هزار تن نهاده از سوی پشتیبانی امور دام در قزوین توزیع شد


93 هزار تن نهاده از سوی پشتیبانی امور دام در قزوین توزیع شد

قزوین - ایرنا - مدیر پشتیبانی امور دام قزوین گفت: این شرکت از ابتدای امسال تاکنون 93 هزار تن انواع نهاده بین واحدهای دامی استان توزیع کرده است.

فرشید گرامی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نهاده ها شامل ذرت، جو و سویا بین واحدهای دامی (مرغداری ها و دامداری ها) متقاضی که از سوی جهاد کشاورزی معرفی شده بودند، توزیع شد.

مدیر پشتیبانی امور ردام همچنین همچنین اظهار داشت: کمک به تامین نهاده و خوراک مورد نیاز برای واحدهای دامی با هدف جلوگیری از وقفه در تولید از وظایف مهم این شرکت با هدف پیشتیبانی از تولیدکنندگان و کشاورزان به شمار می رود.

این مسوول با اشاره به وظیفه مهم شرکت پشتیبانی امور دام در حوزه حمایت از تولیدات دامی، خاطرنشان کرد: فعالیت های شرکت پشتیبانی دام نقش مهمی در استمرار تولید محصولات دامی و تنظیم بازار کالاهای اساسی و کمک به تامین امنیت غذایی جامعه دارد.

وی در ادامه با اشاره به توزیع ۷۷۵ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی در قزوین، از ادامه توزیع این محصول برای متعادل سازی نرخ این محصول در فروشگاه های زنجیره ای و منتخب در استان خبر داد.

سالانه بیش از ۷۰۰ هزار تن محصولات دامی در قزوین تولید می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی