ترور دانشمند هسته‌ای، خصلت تروریستی آمریکا و اسرائیل را آشکارتر کرد


ترور دانشمند هسته‌ای، خصلت تروریستی آمریکا و اسرائیل را آشکارتر کرد

مهاباد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای کشورمان در روز روشن، خصلت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی را آشکارتر کرد.

علی مصطفوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت شهادت دکتر محسن فخری‌زاده توسط تروریست‌های کوردل افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در هر برهه‌ای که به نفع‌شان باشد ار حقوق بشر دم می‌زنند اما در روز روشن دانشمندان هسته‌ای ما را که می‌توانند برای دنیا موثر و مفید باشند به شهادت می‌رسانند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام باید بدانند خون شهدای ما مانند آبی است که درخت انقلاب اسلامی را تنومندتر و ریشه دارتر می‌کند، اظهار داشت: آمریکا و متحدانش قسم خورده‌اند اجازه ندهند، ملت ایران استقلال خود را حفظ کند اما در چهار دهه گذشته با وجود اینکه همواره فرزندان این مرزو بوم توسط تروریست ها به شهادت رسیده‌اند، ملت ایران با شکوه هرچه تمام تر استقلال و اقتدار خود را حفظ کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: در تمام دنیا انقلاب‌ها بعد از مدتی به قطب های شرق یا غرب تمایل پیدا می‌کنند اما جمهوری اسلامی ایران با عنایت خدا و رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری همچنان کشوری مستقل و انقلاب اسلامی تاج سر همه انقلاب‌های دنیا است.

مصطفوی بیان‌کرد: اقدامات تروریستی آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران و به شهادت رساندن دانشمندان برجسته کشورمان نمونه بزرگی از تلاش مدعیان دروغین حقوق بشر برای ازبین بردن استقلال نظام است اما ایران اسلامی با وجود همه توطئه‌ها، تحریم‌ها و ترورها همچنان در دنیا سرآمد است.

به گزارش ایرنا، تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...