شهادت فخری زاده ها موجب پویایی علمی بیش از پیش فرزندان ایران اسلامی می شود


شهادت فخری زاده ها موجب پویایی علمی بیش از پیش فرزندان ایران اسلامی می شود

استاندار ایلام گفت: بدون شک این گونه اقدامات تروریستی نه تنها در عزم و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی و جامعه علمی کشور خللی وارد نخواهد کرد بلکه باعث تحرک و پویایی بیش از پیش فرزندان این مرز و بوم در تداوم راه فرهیختگان خود خواهد شد.

استاندار ایلام به مناسبت ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید فخری زاده پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

ترور ناجوانمردانه و شهادت چهره برجسته صنعت دفاعی کشور دانشمند شهید محسن فخری زاده نشانه رذالت حاکمان متحجر و تروریست پرور استکبار و عوامل صهیونیستی آنان است.

شهید محسن فخری زاده از دانشمندان و پژوهشگران برجسته در صحنه علمی کشور بودند که به دست شقی ترین افراد به شهادت رسیدند.

بدون شک این گونه اقدامات تروریستی نه تنها در عزم و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی و جامعه علمی کشور خللی وارد نخواهد کرد بلکه باعث تحرک و پویایی بیش از پیش فرزندان این مرز و بوم در تداوم راه فرهیختگان خود خواهد شد.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی، شهادت مظلومانه دانشمند برجسته دفاعی کشور و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شهید محسن فخری زاده را به خانواده معزز این شهید بزرگوار و مردم شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن شهید گرانقدر علو درجات و برای خانواده محترمشان صبر و اجر جزیل مسالت می نمایم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد