آلاوز 2-1 رئال مادرید؛ حسرت برد در لالیگا به 3 بازی رسید!


آلاوز 2-1 رئال مادرید؛ حسرت برد در لالیگا به 3 بازی رسید!

رئال مادرید برای سومین بازی متوالی و این بار در خانه موفق به کسب پیروزی نشد.

رئال مادرید از 9 امتیاز ممکن در سه بازی اخیر تنها 1 امتیاز کسب کرده و روز های بسیار سختی را در لالیگا سپری می کند و علاوه بر مصدومیت مجدد هازارد، حالا اختلاف با صدر جدول هم به 6 امتیاز رسیده و ممکن است از این هم بیشتر شود!

اطلاعات بازی رئال مادرید - آلاوز

تاریخ برگزاری: شنبه | 8 آذر 1399 زمان برگزاری: ساعت 23:30 به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه آلفردو دی استفانو داور بازی: آقای آدرین کوردرو وگا گلزنان: لوکاس پرز ('5، پنالتی)، خوسلو ('49) | کاسمیرو ('87)

گزارش بازی

دقیقه '5 کرنر ارسالی بازیکن آلااوز از سمت چپ و برخورد توپ به دست ناچو یک ضربه پنالتی دیگر به نفع حریف در پی داشت؛ لوکاس پرز پشت توپ قرار گرفت و خیلی زود دروازه رئال مادرید را باز کرد.

دقیقه '21 توپ ربایی و سپس ضربه خوب هازارد توسط پاچکو دفع شد و در برگشت هازارد داخل محوطه جریمه نقش بر زمین شد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. دقیقه '24 لوکاس پرز روی یک ضدحمله در موقعیت تک به تک قرار گرفت و قصد داشت با ضربه چیپ دروازه را باز کند که کورتوا به شکلی فوق العاده دست او را خواند و توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه '28 ادن هازارد به علت مصدومیت جای خود را به رودریگو گوئس داد تا یک ناکامی دیگر برای ستاره بلژیکی رقم بخورد. دقیقه '38 تونی کروس روی اشتباه بازیکن آلاوز در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه اول او را پاچکو با پا و ضربه برگشتی را با واکنشی عالی راهی کرنر کرد تا بهترین موقعیت رئال مادرید اینگونه از دست برود.

در حالیکه رئال مادرید سراسیمه برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کرد اما راه به جایی نبرد تا نیمه اول را بازنده به رختکن بروند.

آلاوز 2-1 رئال مادرید؛ حسرت برد در لالیگا به 3 بازی رسید!واکنش عالی کورتوا در موقعیت تک به تک

دقیقه '49 رئال مادرید روی اشتباه تیبو کورتوا خیلی زود گل دوم را هم دریافت کرد؛ دروازه بان بلژیکی توپ را به خوسلو پاس داد تا این بازیکن به راحتی با یک بغل پا دروازه خالی پیش روی خود را باز کند.

رئال مادرید حملات خوبی ترتیب نمی داد و به شدت در ضدحملات آسیب پذیر بود که این بار در دقیقه '62 باز هم کورتوا با واکنشی خوب مانع از گلزنی لوکاس پرز در موقعیت تک به تک شد. بلافاصله بعد از این موقعیت وینیسیوس به جای آسنسیو وارد میدان شد. دقیقه '69 تونی کروس، مارسلو و لوکا مودریچ جای خود را به ایسکو، مندی و اودگارد دادند. دقیقه '73 ضربه زمینی و خطرناک رودریگو با اختلاف بسیار کم از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

دقیقه '87 رئال مادرید یکی از گل های خورده را جبران کرد؛ کرنر ارسالی در تیر دوم مقابل پای وینسیوس افتاد و ضربه این بازیکن توسط پاچکو ناقص دفع شد تا کاسمیرو از چند قدمی دروازه خالی را باز کند.

آلاوز 2-1 رئال مادرید؛ حسرت برد در لالیگا به 3 بازی رسید!

در دقیقه '5+90 ضربه خطرناک ایسکو از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت تا در نهایت بازی با دومین شکست رئال مادرید در سه بازی اخیر لالیگا به پایان رسید تا وضعیت برای تیم زیدان بحرانی شود.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

آلاوز 2-1 رئال مادرید؛ حسرت برد در لالیگا به 3 بازی رسید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس