گواردیولا:بازگشت به لیگ برتر با این برد خیلی مهم بود


گواردیولا:بازگشت به لیگ برتر با این برد خیلی مهم بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می‌گوید بازیکنانش به امر گلزنی اهمیت بسیار زیادی می دهند.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز در یک بازی آسان موفق شد با پنج گل از سد برنلی عبور کند تا بعد از چند نتیجه نه چندان خوب اوضاع خود را در جدول لیگ برتر انگلیس بهبود بخشیده باشد و به آینده مسابقات امیدوار تر شود.

پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی بعد از پیروزی پر گل تیمش مقابل برنلی گفت: " بازگشت به رقابت‌های لیگ برتر با کسب یک پیروزی برای ما بسیار مهم بود. ما در یک مقطعی فشرده بازی‌های زیادی انجام می‌دهیم بنابراین اصلاً ساده نیست که در تمام طول بازی سطح یکسان و خوبی داشته باشیم اما همواره می‌توانیم پیشرفت کنیم. از طرفی ما خیلی به امر گلزنی اهمیت می‌دهیم."

گواردیولا:بازگشت به لیگ برتر با این برد خیلی مهم بود

پپ گواردیولا در ادامه پیرامون مصدومیت سرخیو آگوئرو نیز گفت: " در برخی موارد مشکل زانو تنها واکنش به برخوردها محسوب می‌شود. در حال حاضر پای سرخیو ورم کرده است. امید داریم که او در تمرینات فردا حاضر باشد چرا که ما سه روز بعد یک بازی دیگر پیش روی مان داریم. ما باید به بهترین شکل ممکن آماده بازی بعدی شویم."

گواردیولا در پایان پیرامون تصمیم اتخاذ شده برای بازگشت هواداران به استادیوم ها نیز گفت: " اگر اهل سیاست و کسانی که در این مورد چیزی می دانند این تصمیم را گرفته‌اند پس واقعاً رقم خوردن این اتفاق جایز است و ما نیز امیدواریم که تصمیم خوبی در این رابطه اتخاذ شده باشد."

گواردیولا:بازگشت به لیگ برتر با این برد خیلی مهم بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام