محدودیت‌های جدید ترافیکی در قزوین اعلام شد


محدودیت‌های جدید ترافیکی در قزوین اعلام شد

قزوین - ایرنا - کمیته هماهنگی امور ترافیکی و تردد وسائل نقلیه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین شامگاه شنبه محدودیت‌های جدید ترافیکی را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، رییس کمیته هماهنگی امور ترافیکی و تردد وسائل نقلیه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین در این خصوص گفت: براساس مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونای استان و در راستای تحقق حداکثری اهداف طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت بیماری از فردا محدودیت‌های جدید ترافیکی در استان اعمال می‌شود.

علی فرخزاد گفت: طبق این محدودیت‌ها🔸️ورود و تردد خودروهای شخصی با پلاک‌های بومی و غیر بومی از شهرهای قرمز به دیگر شهرهای کشور و استان ممنوع است و متخلفان با جریمه یک میلیون تومانی در هر ۲۴ ساعت اعمال قانون می‌شوند.

وی افزود:🔸️تردد خودروهای شخصی به استثنا خودروهای مجاز و دارای تاییدیه فرمانداری هر شهر از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در سطح معابر شهرهای تابعه استان ممنوع است و در صورت تخلف با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی اعمال قانون خواهند شد.

🔸️فرخزاد گفت: در صورت ضرورت سفر و تردد بین شهری می‌بایست به دلیل ممنوع نبودن تردد از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مطابق مصوبات در ساعات مجاز، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی و حداقل مسافر انجام پذیرد.

معاون استاندار افزود:🔸️استقرار پلیس راه و راهور در مبادی خروجی شهرها جنبه ارشادی و ممانعت از ادامه سفر را دارد ولی خودروها در مبادی ورودی شهرهای سطح استان، مطابق قانون، کنترل و با جدیت با متخلفان برخورد خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط