ابتلای کارمندان خراسان شمالی به کرونا افزایش یافت


ابتلای کارمندان خراسان شمالی به کرونا افزایش یافت

بجنورد- ایرنا- مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی گفت: شمار کارمندان مبتلا به کرونا در استان از سه هزار و 697 نفر در یک هفته گذشته به سه هزار و 908 نفر افزایش یافته است.

جواد نوروزی شنبه‌شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون سه هزار و ۴۳۴ نفر از کارکنان دولت در دستگاه‌های مختلف اجرایی استان که به کرونا مبتلا شده‌ بودند، بهبود یافته اند.

وی با بیان اینکه ۱۸ کارمند نیز به علت ابتلا به کووید ۱۹ جان باخته اند، افزود: اکنون ۳۸۲ نفر از کارمندان مبتلا به ویروس کرونا در استان در حال گذراندن دوره درمانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: دستور جمع بندی و ارائه گزارش در زمینه ابتلای کارمندان به دستگاه ها داده شده است و خوشبختانه دستگاه‌ها در این باره همکاری لازم را داشته اند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در محدودیت های جدید کرونایی، شمار کارمندان حاضر در محل کار، کاهش یافته است و دستگاه های اجرایی مکلف به اجرای دستورالعمل مزبور هستند.

خراسان شمالی از اوایل مردادماه در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و در هفته های اخیر شمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کووید ۱۹ در این استان افزایش یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایران با چه موشک‌هایی آسمان منطقه را به 2 نقطه در فلسطین اشغالی دوخت؟