بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و هیأت رزمندگان اسلام در پی ترور شهید فخری‌زاده


بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و هیأت رزمندگان اسلام در پی ترور شهید فخری‌زاده

هیأت رزمندگان اسلام در پیامی ترور شهید محسن فخری زاده را توسط گروه‌های تروریستی محکوم کرد و از نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور خواستار انتقام و مجازاتی سخت از عناصر آن شد.

بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و هیأت رزمندگان اسلام در پی ترور شهید فخری‌زاده

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوانهیأت رزمندگان اسلام در پیامی ترور شهید محسن فخری زاده را توسط گروه‌های تروریستی محکوم کرد و از نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور خواستار انتقام و مجازاتی سخت از عناصر مزدور و جنایتکار و کلیه دست اندرکاران این جنایت ددمنشانه اعم از امران، طراحان و مباشران آن شد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:
ﺑﺴﻢ رب الشهداء و الصدیقین
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر شهادت ناجوانمردانه و مظلومانه دانشمند هسته‌ای و مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی، دکتر محسن فخری زاده؛ توسط عمال استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی غمی سخت و جانکاه است.

شهید والا مقام فخری زاده در سال‌های دفاع مقدس جان خویش را بدون هیچ چشم داشتی در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی، در طبق اخلاص گذاشت و در دوران پس از آن نیز با بهره‌گیری از نبوغ و استعداد‌های خود در عرصه علمی و پژوهشی بی‌وقفه در حال مجاهدت بود که ثمره این تلاش‌ها رشد و بالندگی ایران اسلامی در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور و نیز تربیت شاگردانی، چون استاد شهید مجید شهریاری می‌باشد.

هر چند این ترور وحشیانه اولین خباثت از دشمنان ملت و کشور ایران عزیز و قهرمان مان نیست، لکن چنین اقدامات بزدلانه‌ای، خلل و خدشه‌ای در حرکت کشور به سمت پیشرفت و فتح قله‌های افتخار علم و فناوری، دفاعی و هسته‌ای وارد نخواهد ساخت و نتیجه آن پرورش دانشمندانی، چون شهید فخری‌زاده عزیز در عرصه علم و دانش و مدیریت است و به اذن الهی قله‌های افتخار را یک به یک فتح خواهند نمود.

هیأت رزمندگان اسلام ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای، جامعه علمی کشور، ملت متدین ایران اسلامی و خصوصا خانواده گرانقدر آن شهید، ضمن محکوم دانستن این اقدام تروریستی، از نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور خواستار انتقام و مجازاتی سخت از عناصر مزدور و جنایتکار و کلیه دست اندرکاران این جنایت ددمنشانه اعم از امران، طراحان و مباشران آن می‌باشد.

نهاد‌های امنیتی، نظامی و قضایی پاسخ درخوری به تروریست‌ها بدهند

درپی شهادت دکتر محسن فخری زاده، از اساتید برجسته هسته‌ای کشورمان به دست تروریست ها، ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، بیانیه‌ای صادر کرد.

وسیعلم الذین ظلموا‌ای منقلب ینقلبون

شهادت دکتر محسن فخری زاده، از اساتید برجسته هسته‌ای کشورمان به دست تروریست‌های زبون، مهر تأییدی بر حقانیت مسیر انقلاب اسلامی و نشان عجز دشمنان این ملت در برابر قدرت اراده ملت و رشد و پیشرفت علمی کشورمان بود.

شهادت، اجر عظیم این مجاهد عرصه علم و فناوری بود و قطعاً چنین اقداماتی هرگز نمی‌تواند خللی در استقامت ملت ایران در راه مقاومت و دستیابی به پیشرفت علمی ایجاد نماید.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ضمن محکومیت این ترور کوردلانه مطالبه تقاص و پاسخ درخور به این اقدام ذلیلانه را از نهاد‌های امنیتی و نظامی و و پیگیری حقوقی و قضایی آن را وزارت امور خارجه و نهاد‌های حقوقی و قضایی مطالبه به حق و مسلم مردم می‌داند که باید با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)