در‌های صنایع بنیاد مستضعفان به روی متخصصان داخلی باز است


در‌های صنایع بنیاد مستضعفان به روی متخصصان داخلی باز است

مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند بنیاد مستضعفان گفت: در‌های تمامی شرکت‌های این بنیاد به روی متخصصان داخلی و فناورانی که توانایی حل مسائل صنعتی را دارند، باز است.

در‌های صنایع بنیاد مستضعفان به روی متخصصان داخلی باز است

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه صنعتی شریف با عنوان Sharif Code Jam با سخنرانی علی خطیبی مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند بنیاد مستضعفان به عنوان حامی رسمی این مسابقات آغاز شد.

علی خطیبی در بخشی از سخنان خود که در مراسم افتتاحیه این مسابقات در بستر مجازی صورت گرفت، خطاب به شرکت کنندگان در این مسابقات گفت: در‌های تمامی شرکت‌های بنیاد مستضعفان بر روی متخصصان داخلی و فناورانی که توانایی حل مسائل صنعتی را دارند باز است و هر کجا احساس کردید می‌توانید یک برنامه‌ای را اضافه، معادل سازی و یا مشابه سازی کنید، ما با کمال میل دست شما را می‌فشاریم.

او تصریح کرد: برگزاری چنین مسابقاتی به عنوان فرصتی برای فعلیت یافتن خودباوری در میان فارغ التحصیلان و متخصصان داخلی در عرصه‌های نوین است. همکاران ما در مجموعه دانشمند رویداد‌ها و مسابقات علمی را رصد کرده و بهترین‌ها را جهت حمایت از طرف بنیاد مستضعفان انتخاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید

حمایت موسسه دانشمند از شرکت‌های دانش بنیان ایرانی

خطیبی با اشاره به اینکه موسسه تحقیق و توسعه دانشمند به نمایندگی از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، حامی این رویداد علمی است، افزود: مجموعه بنیاد مستضعفان در بیش از ۵۲ رشته صنعتی در قالب نزدیک به ۱۷۰ شرکت تخصصی فعالیت دارد که نیاز به استفاده از خدمات ict، it و iot در بخش‌های مختلف آن احساس می‌شود.

این استاد دانشگاه بیان کرد: امیدواریم گسترش اینگونه رویداد‌ها و مسابقات علمی در کشور باعث آشنایی بیشتر متخصصان و فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی با مسائل و چالش‌های واقعی صنعت شده تا هم تحقیقات کاربردی تری داشته باشیم و هم با ایجاد ارزش افزوده در صنایع، شاهد حل معضل اشتغال باشیم.

مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه صنعتی شریف با عنوان Jam Sharif Code با هدف حمایت از تولید ملی، شناسایی برنامه نویسان توانمند برای حضور در کسب و کار‌های مبتنی بر ICT، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و ایجاد اشتغال از ۶ ام آذرماه شروع شده و هم اکنون در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟