تشکیل کمیته دولت و مجلس برای کنترل بازار


تشکیل کمیته دولت و مجلس برای کنترل بازار

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از تشکیل کارگروهی مشترک میان دولت و مجلس برای کنترل بازار خبر داد.

تشکیل کمیته دولت و مجلس برای کنترل بازار

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجواد ساداتی‌نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست فوق‌العاده این کمیسیون که به منظور بررسی قیمت مرغ برگزار شده بود، گفت: امروز جلسه بسیار خوبی با حضور وزرای جهاد کشاورزی و صمت برگزار شد.

وی افزود: تقریباً همه کسانی که در زنجیره مربوط دخیل بودند در جلسه امروز حضور داشتند و جوانب موضوع مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت، همچنین سخنان نمایندگان نیز شنیده شد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: برای اینکه بازار بتواند آرامش پیدا کند و ثبات مستمری داشته باشد آنچه وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صمت، گمرک و بانک مرکزی انجام می‌داد امروز به صورت مشخص تنظیم شد و در جمع‌بندی هم آمد.

ساداتی‌نژاد گفت: در جمع‌بندی مباحث نهایتاً برای اینکه بتوانیم به طور کامل موارد مورد بحث را به حالت اجرا درآوریم کارگروهی متشکل از رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، رئیس کمیسیون صنایع، کمیسیون کشاورزی و دو وزیر جهاد کشاورزی و صمت و رئیس بانک مرکزی، گمرک و بنادر در همین جلسه تشکیل شود تا از این طریق بتوانیم جمع‌بندی کرده و اقدام عملیاتی برای کنترل مستمر بازار را برای مشکلی پیش آمد که تکرار نشود و به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: مردم مطمئن باشند که این تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌ها حتماً می‌تواند تنظیم خوبی در حوزه بازار داشته باشد و امیدوارم سران سه قوه هم در بازگشت اختیارات وزارت جهاد اهتمام و تصویبی را انجام دهند تا به طور کامل این آشفتگی بتواند جمع شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان