جان‌باختگان کرونا در استان سمنان از مرز 751 نفر فراتر رفت


جان‌باختگان کرونا در استان سمنان از مرز 751 نفر فراتر رفت

سمنان- ایرنا- ویروس کرونا با احتساب پنج فوتی در 24 ساعت گذشته، از ظهر جمعه تا ظهر شنبه، از زمان شیوع تاکنون منجربه فوت 751 بیمار در استان سمنان شد.

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان عصر شنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد:۱۸۷ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر جمعه تا ظهر شنبه شناسایی شد و مجموع آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تا به امروز به ۱۸ هزار و ۱۳۶نفر رسید.
بنا بر این گزارش، ۳۷۶ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا اکنون در بیمارستان‌های استان سمنان بستری هستند.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۳۹۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۷ هزار و ۴۸۶ نفر رسید و ۲۷ استان سمنان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.
به گزارش ایرنا، سیما سادات لاری با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (هشتم آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۴۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۸۲۴ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۳۵ هزار و ۷۹۹ نفر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس