رانندگان عبوری از خراسان شمالی بیش از 4 هزار تذکر کرونایی گرفتند


رانندگان عبوری از خراسان شمالی بیش از 4 هزار تذکر کرونایی گرفتند

بجنورد-ایرنا- رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: هفته گذشته بیش از چهار هزار پیامک تذکر به خودروهایی که با پلاک‌های غیربومی از محورهای استان گذر کردند، ارسال شد.  

امین بهزاد نیا روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ترددهای جاده ای به وسیله دوربین های نصب شده در محورهای مختلف استان رصد وتخلفات بررسی می شود.

وی افزود: در طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی، تردد خودروها با پلاک غیرمجاز، به وسیله دوربین ها شناسایی و رصد می شود و برای رانندگان، پیامک ارسال می شود.

وی با بیان اینکه این تذکرها به معنای تخلف رانندگان نیست تصریح کرد: این اطلاعات و داده ها در اختیار پلیس راه قرار می گیرد و تصمیم گیری برای جریمه و اعمال قانون رانندگان با نیروی انتظامی است.

رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اکنون ۲۲ دستگاه دوربین ثبت تخلف رانندگان در محورهای استان نصب و فعال است.

در طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی از شنبه هفته گذشته آغاز شده و اجرای آن به مدت ۲ هفته ادامه دارد.

خراسان شمالی از اوایل مردادماه در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و در هفته های اخیر شمار فوتی های ناشی از این ویروس در استان افزایش یافته است.

این استان در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی مشهدالرضا (ع) و شمال کشور واقع است و سالانه در حدود ۲۰ میلیون مسافر از این استان گذر می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در