بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان فیلیپین در محکومیت ترور شهید فخری‌زاده


بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان فیلیپین در محکومیت ترور شهید فخری‌زاده

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان فیلیپین طی بیانیه ای ترور ناجوانمردانه دکتر فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را محکوم کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در این بیانیه آمده است:

شهادت هنر مردان خداست. امام خمینی (ره)

اقدام مذبوحانه و ناجوانمردانه عوامل تروریست در به شهادت رساندن دانشمند هسته ای متعهد کشورمان، دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع قطعاً ریشه در حقد و کینه از پیشرفت‌های علمی هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران دارد.

دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و در رأس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، تلاش کرده‌اند با شیوه‌های مختلف و ترفندهای ناجوانمردانه تروریستی، سد راه پیشرفت علمی ملت عظیم و مقاوم ایران شوند. محورهای ناامنی و شرارت قصد دارند با این قبیل اقدامات تروریستی، در عزم راسخ ملت ایران برای حفظ استقلال و دفاع از سرزمین و آرمان‌های بلند خود خللی وارد کنند. آن‌ها در خیال باطل خود غوطه‌ورند قطعاً به اهداف خود نخواهند رسید که آزموده را آزمودن خطاست.

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان فیلیپین با محکوم کردن این اقدام غیرانسانی و شرارت‌بار و ضمن طلب مغفرت و رحمت واسعه برای شهید دکتر فخری زاده، لازم می‌داند مراتب تبریک و تسلیت جامعه علمی و دانشگاهی داخل و خارج از کشور را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم شهید و همکاران پرتلاش و ملت شریف ایران، تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه الهی مسئلت نماید.

تردیدی نیست که راه این شهید والامقام ادامه خواهد یافت و نیروهای امنیتی و نظامی با جدیت و هوشیاری کامل نسبت به شناسایی و برخورد قاطع با عوامل مزدور تروریست اقدام کرده و آنان را به سزای عمل ننگین خود خواهند رساند.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان فیلیپین

311311

کد خبر 1460644

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی