علیرضا جهانبخش برای برایتون به میدان می رود؟


علیرضا جهانبخش برای برایتون به میدان می رود؟

در بازی برابر استون ویلا بالاخره برایتون که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد با همکاری نیل موپای و دنی ولبک توانست تا در ویلاپارک به پیروزی دو بر یک برسد. نوشته علیرضا جهانبخش برای برایتون به میدان می رود؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

علیرضا جهانبخش برای برایتون به میدان می رود؟

آماده باش پاتر به جهانبخش برای بازی با لیورپول
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵
علیرضا جهانبخش برای برایتون به میدان می رود؟

در بازی برابر استون ویلا بالاخره برایتون که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد با همکاری نیل موپای و دنی ولبک توانست تا در ویلاپارک به پیروزی دو بر یک برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی تیم برایتون در برد تیمش برابر استون ویلا به میدان نرفت اما گراهام پاتر سرمربی تیم در آستانه بازی حساس با لیورپول او و چند مهره دیگر را در تمرینات تحت فشار قرارداده تا برای این مسابقه آماده شوند.

ولبک که در اوایل هفته سی سالگی خود را جشن گرفت پس از یک انتقال آزاد در تابستان با یک قرارداد یکساله، اولین گل خود را برای برایتون به ثمر رساند. مهاجم سابق آرسنال و منچستریونایتد نقطه کانونی تیم در خط حمله شده که در بهترین روزهای گلن موری تیم فاقد چنین موضوعی بود.

نیل موپای درست پشت سر ولبک بازی می کرد و این فرانسوی توانست برای حریف با بازی خوبش مشکل ساز شود.

خط حمله جدید و سرحال گراهام پاتر امیدوار است که بتواند در بازی امروز برابر لیورپول نیز نمایش خوب وهمراه گلزنی داشته باشد. در مسابقه ای که لیورپول در خط دفاعی با مصدومیت های بزرگی روبرو است و آرنولد ، گومز و ویرژیل فن دایک را در اختیار ندارد. با این وجود تیم یورگن کلوپ در آخرین مسابقه ۳ بر صفر لستر را شکست داد و خط دفاعی این تیم کلین شیت کرد. اما آیا نبود بازیکنی مثل فن دایک که فصل گذشته در بازی برابر برایتون با گلش کمک کرد لیورپول به پیروزی دو بر یک برسد در این بازی تاثیرگذار است؟ پاتر در این رابطه گفت:

” جیمی واردی در بازی لیورپول برابر لستر بود اما نتوانست کار زیادی انجام بدهد.”

او افزود:

” این یک مساله تیمی در بازی برابر لیورپول است. به عنوان یک تیم آن ها عالی دفاع می کنند. لیورپول برابر لستر فوق العاده بود و آن ها فن دایک را نداشتند. با اینحال من نمی توانم بگویم که او یکی از بهترین مدافعان میانی جهان است. هرتیمی از نبود چنین بازیکنی لطمه می خورد اما تیم یورگن کلوپ به گونه ای بازی می کند که چندان نبود او به چشم نمی آید.”

پیروزی در ویلا باعث بالا رفتن روحیه برایتون شده که از ۹ مسابقه ۹ امتیاز دارد. پاتر با ترکیب ولبک-موپای در خط حمله نتیجه گرفته اما آرون کانلی، علیرضا جهانبخش و اندی زقیری را تحت فشار گذاشته است که برای بازی کردن مقابل لیورپول آماده باشند.

پاتر در این رابطه و همچنین درخشش زوج ولبک-موپای گفت:

” این فقط دومین بازی آن ها با هم است.” این دومین شروع دنی ولبک بود و اولین نود دقیقه کاملی که او بازی کرد اما فکر می کنم آن ها می توانند باز هم کنار هم بازی کنند. ما بازیکنانی دیگری داریم که می توانند به این زوج کمک کنند و این برای من هیجان انگیز است. فکر می کنم با هماهنگی و درک متقابل شرایط بهتر هم شود.”

دیوی پروپر که بازی با استون ویلا را به خاطر درد معده از دست داده بود بار دیگر آماده است. آدام لالانا بازیکن سابق لیورپول به خاطر مصدومیت تمرینات کمی با تیم انجام داده اما شاید در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

طارق لمپتی هم به خاطر کارت قرمز در ویلاپارک در این بازی نخواهد بود.

ترکیب احتمالی براتون : متیو رایان، بن وایت ، لوئیز دانک ، آدام وبستر ؛ جوئل ولتمن ، ایوس بیسوما ، پاسکال گروس ، سولی مارس ؛ آدام لالانا؛دنی ولبک ، نیل موپای.

با توجه به درخشش بازیکنان جدید برایتون در خط حمله ، شرایط برای حضور فیکس علیرضا جهانبخش وینگر ملی پوش ایرانی در این تیم مشکل تر از قبل به نظر می رسد . هرچند پاتر به او و دو بازیکن دیگر برای حضور برابر لیورپول آماده باش داده اما شاید این شانس به عنوان بازیکن ذخیره در اختیارش قرار بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج