14 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در مهاباد اهدا شد


14 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در مهاباد اهدا شد

مهاباد- ایرنا- معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد گفت: 14 سری جهیزیه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در اختیار نوعروسان بی‌بضاعت این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ منوچهر مودبی روز ‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد جهیزیه که ارزش هر کدام بیش از ۱۰۰ میلیون ریال است، در قالب طرح «همدلی و کمک مومنانه» به نوعروسان خانواده‌های نیازمند حتی در دورترین روستاهای این شهرستان اهدا شده است.

وی ادامه داد: این جهیزیه‌ها شامل ۱۰ قلم کالای اساسی از جمله یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی، تخته فرش، پتو و لباسشویی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد اظهار داشت: نهادینه کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

سرهنگ مودبی بیان کرد: اردیبهشت امسال هم ۶۲ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) در اختیار نوعروسان بی‌بضاعت این شهرستان قرار گرفته بود.

وی همچنین گفت: به مناسبت هفته بسیج سپاه این شهرستان در قالب طرح کمک به اقشار ضعیف و نیازمند و در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب، ۸۰۰ بسته‌ معیشتی را برای کمک به نیازمندان این شهرستان تدارک دیده است که بزودی توزیع خواهد شد.

شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا