واشنگتن از دویچه بانک خواست فعالیت خود را در روسیه متوقف کند


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: آمریکا به خاطر خطر پولشویی احتمالی و تخلفات مالی، از دویچه بانک آلمان خواست فعالیت خود در روسیه را متوقف کند. به گزارش بانک مردم و به نقل از راشاتودی، آمریکا از دویچه بانک، بزرگترین بانک آلمان خواست فعالیت خود در روسیه را متوقف کند تا از خطر احتمالی فعالیت‌های غیرقانونی دور باشد.  طبق گزارش های رسیده، دویچه بانک قصد...

کد خبر : 162297 تاریخ انتشار : 28 نوامبر 2020

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: آمریکا به خاطر خطر پولشویی احتمالی و تخلفات مالی، از دویچه بانک آلمان خواست فعالیت خود در روسیه را متوقف کند.

به گزارش بانک مردم و به نقل از راشاتودی، آمریکا از دویچه بانک، بزرگترین بانک آلمان خواست فعالیت خود در روسیه را متوقف کند تا از خطر احتمالی فعالیت‌های غیرقانونی دور باشد.

طبق گزارش های رسیده، دویچه بانک قصد دارد فعالیت خود در روسیه را علیرغم رسوایی‌های مربوط به موارد پولشویی و جریمه‌های سنگین مربوط به آن گسترش دهد.

این درخواست در شرایطی اعلام شده که تلاش‌های شعبه این بانک آلمانی در روسیه جهت مبارزه با پولشویی کافی به نظر نمی‌رسد. ناظران اعلام کرده‌اند در صورت ادامه فعالیت این بانک در روسیه، احتمال ارتکاب تخلفات مالی وجود دارد.

پس از جریمه ۴۲۵ میلیارد دلاری یکی از بزرگترین بانک‌های دنیا توسط سازمان خدمات مالی نیویورک و جریمه ۱۶۵ میلیون پوندی آن توسط مقامات مالی انگلیس به خاطر پولشویی ۱۰ میلیارد دلار به خارج از روسیه، آمریکا فعالیت‌های مالی دویچه بانک در روسیه را زیر نظر گرفت.

این آژانس نظارتی آمریکایی هیچ حق قانونی برای تعیین سیاست دویچه بانک ندارد ولی اطلاعات لازم را در اختیار ناظران مالی نیویورک که مسئول اعمال جرائم و وضع تحریم‌ها هستند قرار می‌دهد.

مقامات آمریکا احتمال می‌دهند دوچه بانک مسئول بیش از دو تریلیون دلار نقل و انتقال‌های مشکوک در سراسر جهان بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۷ باشد.

واشنگتن از دویچه بانک خواست فعالیت خود را در روسیه متوقف کند واشنگتن از دویچه بانک خواست فعالیت خود را در روسیه متوقف کند واشنگتن از دویچه بانک خواست فعالیت خود را در روسیه متوقف کند
3 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بانک‌

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است