شهادت 2 مامور یگان امداد در کوار فارس/ دستگیری ضارب در محل


فرمانده انتظامی استان فارس از شهادت ۲ نفر از ماموران یگان امداد شهرستان "کوار" و دستگیری ضارب...

شهادت 2 مامور یگان امداد در "کوار" فارس/ دستگیری ضارب در محلفرمانده انتظامی استان فارس از شهادت ۲ نفر از ماموران یگان امداد شهرستان "کوار" و دستگیری ضارب بلافاصله در محل ارتکاب جرم خبر داد.
به گزارش ایلنا، سردار "رهام‌بخش حبیبی" بیان کرد: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز ۸ آذرماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در مسکن مهر شهرستان "کوار"، بلافاصله ماموران یگان امداد بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران سریعا به محل مورد نظر اعزام و در تحقیقات اولیه مطلع شدند که نوجوانی ۱۷ ساله به دلیل مشکلات شخصی با خانواده خود درگیر شده است.
فرمانده انتظامی استان فارس عنوان داشت: هنگامی که ماموران قصد ورود به منزل و دستگیری وی را داشتند ناگهان نوجوان ۱۷ ساله با اسلحه شکاری که متعلق به پدرش بود به سمت آنان تیراندازی و منجر به شهادت رسیدن سروان "بهرام مکرمی" و استوار دوم "پوریا قاسمی" شد.
سردار "حبیبی" با بیان اینکه بلافاصله با عکس العمل به موقع نیروهای کمکی فرد ضارب از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و سریعا دستگیر شد، تصریح کرد: متهم برای مداوا راهی بیمارستان شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در راستای خدمت رسانی و ایجاد امنیت آماده جانفشانی برای ملت و کشور عزیزمان هستند، گفت: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه شوند به شدت و برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!