نماینده‌ولی‌فقیه در مازندران شهادت شهید فخری‌زاده را تسلیت گفت


نماینده‌ولی‌فقیه در مازندران شهادت شهید فخری‌زاده را تسلیت گفت

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران روز شنبه با انتشار پیامی شهادت دانشمند عرصه دفاعی کشور شهید دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی نمایندگی ولی فقیه در مازندران ، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در این پیام نوشت : در آستانه سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به دستِ چدنیِ پوشیده در مخملِ حقوق بشری و مبارزه با تروریسم شیطان بزرگ و صهیونیسم جنایتکار، شاهد شهادت سردار دیگری در حوزه دانش و فناوری یعنی محسن فخری زاده با همان دست های ناپاک و جنایت‌بار بیرون آمده از آستین مشتی فریب خورده می‌باشیم، که ملت ما را داغدار کرده است.

امام جمعه ساری تصریح کرد : البته از آن جهت که شهادت پایان یک جهاد فی سبیل الله است و نشانه تداوم حقیقت جهادگری و مجاهدپروری انقلاب اسلامی است برای ما امیدوارکننده است. درود خدا به این ملت و چنین خانواده ها که فرزندانی مجاهد و خدوم تقدیم خدای خود نموده و برای استقلال و عزت این مملکت قربانی کردند.

محمدی لائینی نوشت : اینجانب شهادت این دانشمند فرهیخته را به محضر حضرت حجت ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری دام ظله، مردم شریف ایران اسلامی، جامعه علمی و دانشگاهی و خانواده محترم این شهید تسلیت و تبریک عرض نموده، آرزوی صبر و اجر برای همگان و تعالی و سربلندی برای ملت و میهن عزیزمان را از خداوند متعال دارم.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟