پلیس جلوی ورود بیش از 4 هزار خودرو به شهرهای خراسان شمالی را گرفت


پلیس جلوی ورود بیش از 4 هزار خودرو به شهرهای خراسان شمالی را گرفت

بجنورد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی از ورود چهار هزار و 424 دستگاه خودرو به شهرهای استان جلوگیری شد.

سردار علیرضا مظاهری روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اجرای طرح محدودیت های تردد، ۳۶ نقطه در سطح استان تحت پوشش انتظامی و ترافیکی پلیس قرار گرفته است و در تمامی این نقاط که به ورودی ها و همچنین داخل شهرهای استان منتهی می شود، ۳۰۲ نفر نیرو به کارگیری شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت رانندگان ۸۴۴ دستگاه خودرو متخلف که به اجرای طرح محدودیت تردد بی توجه بودند اعمال قانون شده اند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: برای ۵۵۲ دستگاه خودرو جریمه ۲ میلیون ریالی، ۱۱۴ دستگاه خودرو جریمه پنج میلیون ریالی و ۱۷۹ دستگاه خودرو نیز جریمه ۱۰ میلیون ریالی اعمال شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت تعداد چهار هزار و ۴۲۴ دستگاه خودرو از ورودی شهرهای استان عودت شدند، گفت: به رانندگان ۲۲ هزار و ۲۳۴ دستگاه خودرو نیز تذکر لسانی ارائه شده است.

سردار مظاهری خاطر نشان کرد: از ابتدای شروع طرح محدودیت های تردد یک هزار و ۵۱۳ مورد بازدید نیز از واحد های صنفی صورت گرفته که در این رابطه به ۷۰۰ واحد صنفی متخلف تذکر داده شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: ۵۰ تیم به صورت روزانه بر روند اجرای این طرح نظارت می کنند و در این مدت ۴۳ واحد صنفی متخلف پلمب و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.

طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی، از شنبه هفته گذشته آغاز شده و تا ۲ هفته ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها