394 واحد صنفی از آغاز محدودیت‌ها در سیستان‌وبلوچستان پلمب شدند


394 واحد صنفی از آغاز محدودیت‌ها در سیستان‌وبلوچستان پلمب شدند

زاهدان- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان گفت: 394 واحد صنفی متخلف از اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا از 20 آبان تاکنون در این استان پلمب شدند.

داود شهرکی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با تلاش بازرسان این سازمان و طی برگزاری گشت‌های مشترک با ارگان‌های مرتبط و با هدف اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا از ۲۰ آبان تا هفتم آذر افزون بر۲۳ هزار بازرسی از واحدهای صنفی سیستان‌وبلوچستان انجام شد.

وی افزود: در این بازرسی‌ها به سه هزار و ۲۸۲ واحد صنفی سیستان‌وبلوچستان تذکر و اخطار داده شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: ۳۹۴ واحد صنفی که دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکردند نیز در طی برگزاری گشت‌های مشترک پلمب و میزان تحقق بازرسی‌ها در سطح استان ۸۷ درصد برآورد شده است.

وی تصریح کرد: سلامت جامعه از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و براساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا همه واحدهای صنفی گروه‌های ۲، سه و چهار موظف به رعایت آن هستند.

شهرکی افزود: واحدهای صنفی گروه یک نیز به دلیل تامین مایحتاج مردم و خدمات‌رسانی مناسب باید بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی تلاش ویژه انجام داده و هنگام خدمات‌رسانی به فاصله‌گذاری اجتماعی توجه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در طی گشت‌های مشترک با هرگونه ناهنجاری در حوزه‌ اصناف که سلامت جامعه را به خطر بیاندازد برخورد جدی ‌انجام شده و پاساژها و واحدهای صنفی که کرکره آن‌ها به صورت نیمه‌باز باشد به عنوان فعال تلقی و پلمب خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد