394 واحد صنفی از آغاز محدودیت‌ها در سیستان‌وبلوچستان پلمب شدند


394 واحد صنفی از آغاز محدودیت‌ها در سیستان‌وبلوچستان پلمب شدند

زاهدان- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان گفت: 394 واحد صنفی متخلف از اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا از 20 آبان تاکنون در این استان پلمب شدند.

داود شهرکی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با تلاش بازرسان این سازمان و طی برگزاری گشت‌های مشترک با ارگان‌های مرتبط و با هدف اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا از ۲۰ آبان تا هفتم آذر افزون بر۲۳ هزار بازرسی از واحدهای صنفی سیستان‌وبلوچستان انجام شد.

وی افزود: در این بازرسی‌ها به سه هزار و ۲۸۲ واحد صنفی سیستان‌وبلوچستان تذکر و اخطار داده شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: ۳۹۴ واحد صنفی که دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکردند نیز در طی برگزاری گشت‌های مشترک پلمب و میزان تحقق بازرسی‌ها در سطح استان ۸۷ درصد برآورد شده است.

وی تصریح کرد: سلامت جامعه از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و براساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا همه واحدهای صنفی گروه‌های ۲، سه و چهار موظف به رعایت آن هستند.

شهرکی افزود: واحدهای صنفی گروه یک نیز به دلیل تامین مایحتاج مردم و خدمات‌رسانی مناسب باید بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی تلاش ویژه انجام داده و هنگام خدمات‌رسانی به فاصله‌گذاری اجتماعی توجه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در طی گشت‌های مشترک با هرگونه ناهنجاری در حوزه‌ اصناف که سلامت جامعه را به خطر بیاندازد برخورد جدی ‌انجام شده و پاساژها و واحدهای صنفی که کرکره آن‌ها به صورت نیمه‌باز باشد به عنوان فعال تلقی و پلمب خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند