پرونده فساد شهرداری ساری به معاونت فرهنگی رسید


پرونده فساد شهرداری ساری به معاونت فرهنگی رسید

ساری - ایرنا - منابع رسمی در شهرداری ساری تایید کرده‌اند که معاون سازمان فرهنگی و اجتماعی این نهاد به اتهام دخالت در پرونده فساد شهرداری از سوی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی دستگیر و بازداشت شده است.

به گزارش ایرنا ، این منابع گفتند که احمد عطاریه که هفتم آذر ماه سال قبل از سوی شهردار ساری به این سمت منصوب شده بود روز گذشته همزمان با نخستین سالگرد انتصابش به جمع بازداشتی های پرونده فساد شهرداری ساری پیوسته است.

عطاریه عطاریه که از دانش آموخته حقوق در مقطع کارشناسی ارشد است ، هفتم آذر ماه سال ۹۸ از سوی شهردار ساری به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مرکز استان منصوب شده بود.

منابع رسمی در شهرداری ساری به خبرنگار ایرنا گفتند که از ۱۷ آبان ماه امسال که دور جدید دستگیری ها بر سر پرونده فساد شهرداری ساری آغاز شد تاکنون بیش از ۱۰ تن از مدیران و کارکنان این مجموعه دستگیر و بازداشت شده اند.
دستگیری عباس رجبی شهردار جدید ساری در آبان ماه امسال پرونده فساد این مجموعه را که از دو سال پیش به صورت رسمی رسانه ای شده بود وارد فاز جدیدی کرد.

رجبی که شهریور ماه سال ۹۸ به عنوان شهردار جدید ساری شروع به کار نمود ، طی کمتر از ۱۵ ماه در دو مرحله اقدام به ایجاد تغییرات مدیریتی در این مجموعه کرده بود. آخرین تغییرات مدیریتی وی تنها یک هفته پیش از بازداشت صورت گرفته بود.

با این وصف پرونده فساد شهرداری ساری مربوط به دوره شهردار قبلی است که به صورت رسمی تیر ماه سال ۹۷ از سوی دادگستری مازندران در باره آن با عنوان " پرونده اختلاس سه هزار میلیارد ریالی "

اطلاع رسانی شد.

این پرونده تاکنون پنج قربانی از میان اعضای ۹ نفره شورای شهر ساری گرفت. علاوه بر این چند تن از مدیران شهرداری که در دوره شهردار قبلی هم در این ارتباط بازداشت شدند که از جمله آنها سرپرست شهرداری در زمان فترت این مجموعه تا تعیین شهردار جدید بوده است.

بررسی های رسانه ای نشان می دهد تمامی افرادی که تاکنون در پرونده فساد شهرداری ساری دستگیر شده اند حتی شهردار جدید ، از مدیران دوره شهردار قبلی بوده اند. شهردار جدید که اکنون در بازداشت به سر می برد در دوره شهردار سابق مدیریت سازمان پسماند شهرداری را بر عهده داشت و قبل تر هم از معاونان شهردار بود.

تاکنون در باره دستگیری ها و میزان فساد مالی این پرونده اطلاع رسانی رسمی صورت نگرفته است و تنها اطلاع رسانی در این مدت مربوط به کنفرانس خبری ۲۸ آبان ماه امسال فرمانده سپاه کربلای مازندران است که تایید کرده پرونده فساد شهرداری ساری در اختیار این نهاد انقلابی قرار دارد.

سردار سیاوش مسلمی گفته بود که این پرونده در مرحله تحقیقات اولیه قرار دارد و تحقیق کنندگان در پی اسناد و مدارک بیشتری هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق