اشد مجازات عاملان ترور شهید فخری‌زاده درس عبرتی برای دشمنان باشد


اشد مجازات عاملان ترور شهید فخری‌زاده درس عبرتی برای دشمنان باشد

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: عمل رذیلانه ترور و شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند صنعت دفاعی ایران نشان از درماندگی دشمن است و باید با عاملان این جنایت با اشد مجازات برخورد شود تا درس‌ عبرتی برای سایر دشمنان نظام جمهوری اسلامی باشد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: راه شهید فخری زاده ادامه دارد و اقدام های سخیف دشمن تنها جوانان نخبه ایرانی را مصمم‌تر و ثابت قدم‌تر می‌کنند.
امام جمعه سمنان افزود: دشمن درصدد ضربه زدن به کشور از طریق شهادت مدیران بزرگ است و دشمنان تاکنون تعدادی از دانشمندان هسته‌ای ایران را ترور کردند و شهادت شهید فخری‌زاده آخرین ترور نخواهد بود و باید هوشیار بود.
وی بیان کرد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث دلخراش و زذیلانه باید از مدیران کشور حراست قوی به عمل آید.
آیت‌الله شاهچراغی تصریح کرد: دنیا جنایت دشمنان در شهادت مظلومانه شهید صنعت دفاعی کشور را محکوم کرد.
وی خاطر نشان کرد: اسلام ۱۰۰ درصد با ترور مخالف است و پیامبر اکرم(ص) حتی برای دشمنان نیز اجازه ترور ندادند و همواره برخورد با مجرم برابر با قانون مدنظر دین ما مسلمانان است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان اضافه کرد: عوامل جنایت شهادت محسن فخری زاده باید شناسایی شوند و با اشد مجازات با آن ها برخورد شود.
وی اظهار داشت: دست های پشت پرده در خارج از کشور در شهادت مظلومانه شهید فخری زاده باید شناسایی و با آن ها برخورد شود تا دشمنان سرجایشان بنشینند.
امام جمعه سمنان گفت: ملت ایران نمی تواند از شهادت مدیر شایسته برتابد و خواستار برخورد و اشد مجازات عوامل ترور مدیر و خدمتگزار عرصه علمی- پژوهشی و دفاعی کشور است.
تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق