بسیج معادلات دشمن را در دفاع مقدس بر هم زد


بسیج معادلات دشمن را در دفاع مقدس بر هم زد

کرمان - ایرنا - پیشکسوت بسیجی استان کرمان گفت: ورود بسیج در دوران دفاع مقدس به عرصه جنگ به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، تمام معادلات جنگ و دشمن را تغییر داد.

سرهنگ سعید کاظمی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عامل اصلی توقف ماشین جنگی دشمن و در نهایت شکست آن حضور بسیج و بسیجیان در عرصه جنگ بود.

وی به نقش تعیین کننده و بعد سازندگی بسیج و مردم اشاره و تصریح کرد: فراموش نکنیم بسیج تنها بعد نظامی آن نبود، بلکه پشتیبانی از جنگ و حضور فعال در تمام عرصه هایی که کشور نیاز داشت ابعاد دیگری از حضور بسیج است.

سرهنگ کاظمی پور که پیش از این معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان بود، بیان داشت: در این زمان برخلاف ابتدای پیروزی انقلاب، بسیج سازمان و ساختار دارد و تفکر بسیج از مرزهای کشور عبور کرده و در دیگر کشورها نیز اکنون ما شاهد حل مشکلات مردم چه مسلمان و چه غیرمسلمان با پیروی از تفکر بسیج هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در سوریه، عراق، لبنان و سایر کشورها می بینیم و پیروزی های مردم این کشورها در برابر دشمنان همه مدیون تفکر بسیج است.

سرهنگ کاظمی پور با اشاره به اینکه در داخل کشور نیز در هر مکان و هر زمان مشکی برای مردم و کشور ایجاد شود این روحیه و تفکر بسیج است که قطعا موجب موفقیت و حل مشکل می شود، یادآور شد: ورود بسیج در عرصه های سلامت، اقتصاد، سازندگی، فرهنگی و غیره نیز در این شرایط که ما در جنگ نرم هستیم بسیار کمک و تعیین کننده است.

وی تصریح کرد: اگر اهداف اصلی انقلاب اسلامی را بشناسیم و در پی تحقق اهداف انقلاب باشیم، آن تفکری که موجب سرعت در این امر و گسترش ابعاد انقلاب در سراسر کشور، منطقه و دنیا می شود، تفکر بسیج است.

سرهنگ کاظمی پور اظهار داشت: بسیج یک روح است در کالبد دنیای مادی بی جان و یک فکر در اندیشه بدون پشتوانه زندگی مادی است که راه رستگاری انسان و جهان را که همان حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است را نشان می دهد و آینده دنیا با ظهور آن حضرت روشن می شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه این انقلاب مقدمه و زمینه ساز ظهور و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است این بسیج است که باید این بستر را فراهم کند.

سرهنگ کاظمی پور افزود: بسیجیان در مسئله شیوع ویروس کرونا و در این مدت فعالیت های زیادی داشتند تا بتوانند آمار کرونا را کم رنگ کرده و در حد توان از گسترش آن جلوگیری کنند.

وی یادآور شد: فعالیت بسیج در مقابله با ویروس کرونا از جمله گندزدایی و ضدعفونی محیط های آلوده، مساعدت به فعالان عرصه درمان، کمک به افراد و خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا همه حکایت از حضور فعال بسیج و کمک در راستای حل این مشکل فراگیر دارد.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری کرمان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست