پیش بازی رئال مادرید - آلاوز؛ در تلاش برای بازگشت به مسیر پیروزی


پیش بازی رئال مادرید - آلاوز؛ در تلاش برای بازگشت به مسیر پیروزی

رئال مادرید از هفته 11 رقابت های لالیگا میزبان آلاوز، تیم پانزدهم جدول خواهد بود.

رئال مادرید بعد از دو بازی که با شکست و تساوی در لالیگا همراه بود، حالا در دیدار خانگی مقابل آلاوز به دنبال کسب 3 امتیاز خواهد بود.

اطلاعات بازی رئال مادرید - آلاوز

تاریخ برگزاری: شنبه | 8 آذر 1399 زمان برگزاری: ساعت 23:30 به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه آلفردو دی استفانو داور بازی: آقای آدرین کوردرو وگا

پیش بازی

تیم زین الدین زیدان با انجام 9 بازی و کسب 17 امتیاز در رده چهارم جدول لالیگا قرار دارد و 6 امتیاز از رئال سوسیداد صدرنشین عقب است، در حالیکه آلاوز 10 بازی انجام داده و با 10 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

رئال مادرید با کسب دو پیروزی مهم و پشت سر هم مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا وضعیت خود در گروه را بهبود بخشیده و حالا در آستانه دیدار با شاختار دونتسک، در رده دوم قرار دارد و شانس صدرنشینی هم دارند. با اینحال، هیچ شکی وجود ندارد که هواداران رئال مادرید از بازی روز شنبه تیم مقابل آلاوز انتظار برد دارند تا قبل از دو بازی مهم و حساس مقابل سویا و اتلتیکو مادرید، وضعیت خوبی در جدول لالیگا هم داشته باشند.

آخرین جدال دو تیم با پیروزی 2-0 رئال مادرید همراه بوده که در آن مسابقه کریم بنزما و مارکو آسنسیو گلزنی کردند و رئال مادرید سه برد متوالی مقابل این تیم کسب کرده است.

در مقابل اما آلاوزی قرار دارد که با کسب 2 برد، 4 تساوی و 4 شکست، تنها سه امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند. این تیم باسکی در 4 بازی اخیر خود شکست ناپذیر بوده و حتی موفق شدند بارسلونا را در خانه و با 10 نفر 1-1 متوقف کنند. این پنجمین سالی است که آلاوز در رقابت های لالیگا حضور دارد اما سال گذشته آنها فصل را در رده شانزدهم به پایان رساندند و به نظر می رسد که امسال هم بیشتر برای بقا خواهند جنگید.

رئال مادرید در این دیدار هم سرخیو راموس، کریم بنزما، دنی کارواخال، آلوارو اودریوزولا، لوکا یوویچ و فدریکو والورده را در اختیار نخواهند داشت.

ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم

پیش بازی رئال مادرید - آلاوز؛ در تلاش برای بازگشت به مسیر پیروزی* انتظار می رود که لوکاس وازکز در سمت راست خط دفاعی به میدان برود

پیش بینی نتیجه بازی از هواسکورد

پیش بازی رئال مادرید - آلاوز؛ در تلاش برای بازگشت به مسیر پیروزی 0-2 پیش بازی رئال مادرید - آلاوز؛ در تلاش برای بازگشت به مسیر پیروزی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره فوق جذاب الهه جعفری بازیگر سریال نوروز رنگی بیرون سریال + بیوگرافی و عکس های زیبا