استاندار سمنان: خون شهید فخری‌زاده چون چشمه‌ای زاینده خواهد جوشید


استاندار سمنان: خون شهید فخری‌زاده چون چشمه‌ای زاینده خواهد جوشید

سمنان-ایرنا- استاندار سمنان با صدور پیامی به مناسبت شهادت محسن فخری زاده، شهید صنعت دفاعی کشور گفت: بی تردید خون پاک و مطهر این شهید همچون چشمه ای زاینده خواهد جوشید.

به گزارش ایرنا، در متن پیام علیرضا آشناگر که شامگاه جمعه در اختیار رسانه ها قرار گرفت، آمده است: شنیدن خبر هولناک ترور شهید محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و یکی از دانشمندان هسته‌ای ایران، آن هم در آستانه سالگرد شهادت دیگر شهید هسته ای کشور، شهید شهریاری ، بار دیگر قلب مردم مومن ، نجیب و انقلابی ایران و سایر ملت های آزاده و حق طلب را به درد آورد.

آشناگر افزود: شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و چهره پر افتخار صنعت دفاعی کشور بود که بدون شک این ترور، چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را بیش از پیش آشکار ساخت.

در ادامه پیام آمده است: اینجانب ضمن محکوم نمودن این جنایت وقیح ، شهادت این سردار دانش و علم و مدیر ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، رئیس دولت تدبیر و امید و نیز به همرزمانش در وزارت دفاع و سایر نیروهای مسلح و به اندیشمندان و پژوهشگران کشور و عموم مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض کرده و برای آن شهید والامقام ، علو درجات و برای همسر و فرزندان عزیزش صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم.

آشناگر تاکید کرد: راه پر افتخار و پر عظمت این شهید گرامی توسط شاگردان و همرزمان دیگرش پر صلابت تر از گذشته طی خواهد شد.

حوالی ساعت ۱۵:۲۰ امروز (جمعه) هفتم آذرماه وقوع حادثه ای تروریستی به مرکز فوریت های پلیس اعلام شد و موقعیت ترور تحت پوشش کامل امنیتی نیروی انتظامی قرار گرفت.

به گفته حاضران در محل حادثه، یک خودرو نیسان کاملا تخریب و منفجر شده و خودروی دنا هدف ترور مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

بر اساس گزارش های اولیه و شاهدان عینی، در پی این عملیات تروریستی رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع از سوی افراد ناشناس و در جریان درگیری مسلحانه با تیم محافظ وی ترور شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو