ترور شهید فخری‌زاده زبونی استکبار را دربرابر ایران اسلامی نشان‌داد


ترور شهید فخری‌زاده زبونی استکبار را دربرابر ایران اسلامی نشان‌داد

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی در پیامی نوشت: شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در عملیاتی تروریستی، بار دیگر خواری و زبونی استکبار جهانی در برابر عظمت علم و دانش این مرز و بوم را به رخ جهانیان کشید.

‌به گزارش ایرنا محمدعلی شجاعی، در پیامی که جمعه شب صادر کرد، با تسلیت شهادت محسن فخری زاده، شهید صنعت دفاعی، یادآور شد: استکبار جهانی، همواره سعی در به انزوا کشیدن جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه انرژی هسته ای داشته و برای تحقق این هدف شوم خود بارها دانشمندان برتر و تراز اول کشور و صاحبنام در عرصه علمی جهانی را در عملی زشت و قبیحانه در عملیات تروریستی به شهادت رسانده است.

وی تاکید کرده است: آنان باید بدانند که این شهادت ها نه تنها موجب عقب نشستن ایران عزیز نمی شود بلکه مستحکم تر و با صلابت تر از گذشته فرزندان انقلابی میهن اسلامی پا در عرصه های مختلف علمی گذارده و با تنومند شدن درخت انقلاب از خون این شهدا، جوانان انقلابی بی‌شماری با عزمی راسخ به ثمر می نشینند.
استاندار خراسان شمالی با محکوم کردن این اقدام غیرانسانی، آورده است: این اقدام کوردلانه که نشانه‌های آشکاری از دخالت دشمنان ایران اسلامی در آن مشاهده می شود، نشانه ضعف و زبونی عاملان این عمل تروریستی و درستی راه و مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آزمایشی دیگر برای جوامع بین المللی در محکومیت اقدامات تروریستی علیه مردم ایران است.

سیدمحمد پاکمهر، رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز جمعه شب با صدور پیامی، ترور محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به عنوان شهید صنعت دفاعی به محضر مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور ایران اسلامی، همکاران و خانواده محترم آن شهید تسلیت گفت.

بعد از ظهر امروز (جمعه)، عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل شهید محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران در واکنش به ترور و شهادت فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به نقش رژیم اسرائیل در این عملیات تروریستی اشاره کرد و از جامعه جهانی و بخصوص اتحادیه اروپا خواست تا استانداردهای دوگانه شرم آور خود را پایان دهند و این اقدام تروریستی دولتی را محکوم کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش