روابط عمومی استانداری سمنان درباره تعطیلی یک‌هفته‌ای اصلاحیه داد


روابط عمومی استانداری سمنان درباره تعطیلی یک‌هفته‌ای اصلاحیه داد

سمنان- ایرنا- روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان شامگاه جمعه در اصلاحیه‌ای، مراتب اطلاعیه تعطیلی یک‌هفته‌ای را لغو و ضوابط محدودیت‌های جامع قبل را در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد پابرجا عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان آمده است: ضمن عرض سلام و آرزوی توفیق و سلامتی برای هم استانی های ارجمند و ضمن محکوم نمودن ترور شهید محسن فخری زاده ، پیرو اطلاعیه صادر شده توسط استانداری سمنان با موضوع تعطیلی یک هفته ای ادارات درسطح استان به استحضار می رساند با توجه به اعلام کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به استانداری های سراسر کشور در دقایقی قبل ، این موضوع تا پیش از تصویب در ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا قابلیت اجرا نداشته و لذا کماکان ضوابط اعلامی قبلی محدودیت ها در مورد شهر های کشور (زرد، نارنجی و قرمز) بر اساس ابلاغ طرح جامع بوده و تعطیلی سراسری وجود ندارد.

در این پیام آمده است: گفتنی است به محض وصول دستورالعمل و ضوابط مرتبط با تعطیلات احتمالی کرونایی ، مراتب از طریق رسانه ها و مراجع رسمی خبری استان به اطلاع مردم شریف و قانونمدار استان سمنان خواهد رسید .

ویروس کرونا با احتساب ۹ فوتی در ۲۴ ساعت اخیر تا ظهر جمعه، از زمان شیوع تا کنون منجربه فوت ۷۴۶ بیمار در استان سمنان شد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۰۶ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۷ هزار و ۹۵ نفر رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سیما سادات لاری روز جمعه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (هفتم آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۲۴۵ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۲۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو