خودداری دفتر نتانیاهو از اظهار نظر درباره ترور فخری زاده


خودداری دفتر نتانیاهو از اظهار نظر درباره ترور فخری زاده

منابع خبری گزارش دادند که دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اظهارنظر درباره ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران خودداری کرده است.

خودداری دفتر نتانیاهو از اظهار نظر درباره ترور فخری زاده

خبرگزاری رویترز در این باره گزارش داد: یک مقام مسئول در دفتر نتانیاهو به رویترز گفت که این دفتر از اظهار نظر باره این موضوع خودداری می کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دو سال پیش درباره دانشمند هسته ای ایران که امروز ترور شد گفته بود که وی (فخری زاده) تلاش های ایران را برای توسعه یک زرادخانه هسته ای هدایت کند.

با این حال رسانه ها امروز به نقل از منابع صهیونیستی، از احتمال دست داشتن تل آویو در ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران خبر دادند.

شبکه خبری المیادین جمعه شب به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: مدیر کل پیشین وزارت امور راهبردی اسرائیل از فخری زاد به عنوان قاسم سلیمانی برنامه هسته ای ایران نام برد و گفت که چنین حادثه ای می تواند تنها از سوی تل آویو و واشنگتن انجام شود.

«یوسی کوبرفسر» افزود: فخری زاده، سلیمانی برنامه هسته ای ایران بود.

المیادین همچنین به نقل از رسانه های صهیونیستی به اظهارات اخیر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد که گفته است: این هفته کارهای زیادی انجام دادم و نمی توانم در باره همه آنها حرف بزنم.

المیادین افزود: نتانیاهو با این اظهارات به طور تلویحی به مشارکت احتمالی اسرائیل در ترور فخری زاده دانشمند هسته ای ایران اشاره می کند.

عناصر تروریستی مسلح بعدازظهر امروز (جمعه) خودرو حامل فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر